Gå til innhold

Lyserosa blod rundt el, hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Spørsmålene tar seg opp mot IKM merker jeg, alt mulig rart jeg går rundt å lurer på. Blir jo småtussete av dette..

Men uansett, har registrert innlegg her inne som sier at litt blod blandet med el-slim er normalt og skal visst være et ekstra fruktbarhetstegn.

Så da lurer jeg, hva kommer dette blodet av? Og hvorfor gjør det deg ekstra fruktbar.

Igår etter sex kom det litt lyserosa "guffe" ut da jeg gikk på do. Det har aldri skjedd etter sex tidligere!!!! Er på dag 17, så regner med el har akkurat vært. Kanskje en sammenheng? Er vel for tidlig med festeblødning, men kanskje jeg hadde tidlig el denne mnd, *håpe,håpe*.

Hadde exu for 7-8 uker siden, men har hatt mensen etter dette, så blødningen er vel neppe i forbindelse med det..

Svar mottas med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rosa utflod kan bety at du er ekstra fruktbar akkurat da=)

Skrevet

leste inne på pernille.info på eggløsning at det var ett eller annet med livmorhalsen eller tappen som åpnet seg ...gå inn og les der så finner du svar.

Skrevet

Heisann.....:) Jeg er på dag 13, og har/nærmer meg EL tror jeg... Har også hatt litt lyserosa slim i dag...har ikke lagt merke til slikt før jeg heller.....1 pp da.....:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...