Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 dalegger jeg inn her jeg, la inn på den andre tråden men så nå at den ikke hadde kommet med ? lyst til å se på meg ? kontrollsprm : har jeg barn? evt hvor mange? har jeg kjæledyr? lure på om du kan se på graviditet og kjærlighet? f 05 08 77
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 har jeg barn? Ja ? evt hvor mange? 2? har jeg kjæledyr? Ja ? Trur du vil bli gravid februar/mars. Skal se mer på deg senere idag vis det er okei?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 klart du kan :-) , beklager men var ikke her i gårkveld, hadde besøk, og er barnevakt for en oppstanasi bikkje, hehe, så hadd litt å styre med. men du må gjerne se mer på meg om du vil :-)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Hei igjen. Beklager glemte deg helt igår jeg.. Åssen var kontroll spm? Var litt surrette igår.. så jeg er nok helt på villspor på dem.. hehe.. Men, ang kjærlighet.. Jeg får opp en mørk mann, ganske høy..Sier det deg noe? Altså er det mannen din? Ellers er det kanskje en annen du er mye sammen med som du er veldig glad i som jeg får opp.. Er dere forlova? Får opp forlovelse rundt dere jeg.. Kanskje gift? eller planer om det i nærmeste tid? Trur ikke forholde deres ligger på topp akkurat nå? Men innen få mnd trur jeg det ligger på topp igjen.. Beklager at jeg ikke skriver så mye men fikk ikke inn så mye på deg.. Er noen jeg ikke klarer og se så lett dessverre... Håper på tilbakemelding om det stemmer eller ikke også skal jeg heller se om jeg kan se litt mer på deg en annen dag..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 hei kontrollsprm, har ikke 2 barn, ellers stemmer det, men mistet for litt siden, vet ikke om det kan ver derfor? min mann er høy og mørk ja, er samboere... ang forlovelse elr l vet jeg ikke hehe, vi har ikke planer om noe iallefall, men har hørt det fra andre og som har sett forlovelse etc. forholdet er alltid bra som det har vert siden vi traff hverandre, men mine dager i det siste har ikke vert på topp, (litt humørsyk, (pga el?) :-) ellers tusen takk fora at du tok deg tid :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå