Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Jeg går aldri uten mascara og pudder. Er dette okay å bruke på trening? Ser de fleste går uten,men jeg har så komplekser for arrene mine etter kviser,at jeg kan ikke gå uten pudder.
trillemamma Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Jeg jobber i samme hus som et treningstudio. Når jeg ser folk som sminker seg i garderoben før de går inn til tredemøllene, da rister jeg på hodet. Jeg ser ikke helt den med å være pyntet til trening. Først nå når jeg leser dette har jeg begynt å tenke på hvilke komplekser folk kan ha. Det bør i hvertfall være naturlig. Faktisk, ser jeg mange vakre folk som har masse kviser, siden de har utstråling fra andre kanter, et glimt i øynene, livsgnist og har et naturlig forhold til seg og sin kropp. Da betyr sminke lite.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Det ser mye bedre ut med litt arr enn sminke på trening. Det samme gjelder når en svømmer. Husker ei på babysvømmingen som alltid matchet øyenskyggen til badedrakten. Hun lo jeg godt av hver gang.
The Bad Gal Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Pudder og div. dekkremer er vel ikke så gusntig når huden har behov for å svette ut, men jeg hadde ikke reagert om jeg så deg med pudder på trening, er mest opptatt av meg selv når jeg trener, de er nok de fleste andre også. Mascara o.l er vel ganske vanlig å ha på, ihvertfall på de stedene jeg har trent de siste 12 årene... (den sitter jo på fra mårningen av likevel)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 JEG trener med sminke, om jeg trener rett etter jobb, eller at jeg gjør det mellom to ærender...ALtså, om jeg ikke har tid til å fjrene sminken skikkelig....DA tar jeg heller og fjerner den i dusjen etterpå..HAr vann og svettefast øyensminke, så sminken sitter uanset.. OG den sitter godt, og er ikke fjernet på 1-2-3.. Skal den av skal den SKIKKELIG av......Men prøver selvsagt å fjerne den, men legger ikke mye "Jobb" i å få tid til det..Trener jeg fra morgenen av, så sminker jeg meg ALDRI før trening.... OM jeg ser noen med sminke på trening så reagerer jeg ikke, antar de er som meg, og da ikke har hatt tid..Såfremt det ikke er morgentimer da, slik at man vet at vedkomende ikke har gjort noe før trening som "Krevde" sminke...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Skal straks på trening og har nå bare tatt på ett kjempetynt lag med pudder. Får ta det litt gradvis dette hehe. Kan se arrene mine nå,men ikke så godt som man kan uten pudder. Så får vi se om jeg tør å gå uten neste gang. Hi
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Jeg bruker alltid mascara, men synes det ser utrolig dumt ut med damer som har sminket seg som om de skulle på byen. Finnes endel av dem ja. Ler litt inni meg da, men bor Fredrikstad da, så er vant til å se mye rart:).
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 Nei, ærlig talt, hvordan skal du få bedre hud hvis du stenger porene med sminke når du skal trene? Jeg bruker litt mascara noen ganger, ellers trener jeg uten sminke, og ingen sier noe om det... Blir til og med sjekket opp på treninga med jevne mellomrom:p
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #9 Skrevet 24. november 2009 Har jeg sagt at jeg har dårlig hud nå?? Nei det har jeg ikke,har ARR,ikke kviser. Ikke bare bare for alle å sprade rundt og vise stolt frem arrene sine,og jeg har vel kanskje ikke den beste selvtilliten at jeg synes det er okay. Sånn er det bare Hi
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #10 Skrevet 24. november 2009 Har egentlig aldri tenkt på å ta av meg sminke før jeg går på trening jeg...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #11 Skrevet 24. november 2009 Hater det! Det ble jeg også når jeg trente på Sats/Spenst. Har byttet treningsstudio nå, og der er det så avslappet og mye bedre. Synes det er grusomt med folk som ser på meg og kroppen min når jeg trener. Blir nesten provosert av det:(.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #12 Skrevet 24. november 2009 Jeg bruker alltid sminke på trening, ikke aktuelt å vise meg uten, da tør jeg ikke å gå ut, hehe.... Men bare sånn hverdagssminke, ser ikke ut som om jeg skal ut på byn...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #13 Skrevet 24. november 2009 Det dummeste jeg ser er folk som sminker seg før trening. Og da snakker jeg ikke om pga. komplekser, det er helt i orden, men "vanlige" mennesker. Hadde prøvetime på Elixia på Skøyen. Den reklamen "operert, operert, operert, operert" er spilt inn der, og de kunne ikke ha funnet et bedre sted! Det stod to unge damer (midt 20) i garderoben. Sminket seg, på med maskara, lipgloss, pudder, brunkrem og hele pakka. Ikke bare litt heller... Tror nok ikke de trente for å faktisk trene, men de ville vel heller sjekke opp mannfolk... Det ser ikke så lekkert ut når man har pudder/brunkrem og svetter skikkelig...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #14 Skrevet 24. november 2009 Jeg bruker ALLTID foundation, mascara og litt pudder. Har ganske dårlig selvbilde, blir lett rød i ansiktet, og føler meg mest vel med litt sminke. Men jeg prøver jo å få det til å se naturlig ut. Tror ikke noen tenker over at jeg har sminka meg ; ) Gjør det du føler er best for deg du!! : )
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #15 Skrevet 24. november 2009 Trener jeg på morgen har jeg ikke sminke. Trener jeg midt på dagen/kvelden har jeg sminke på meg, for jeg gidder ikke å fjerne sminken før jeg trener, men etter treningen. Jeg bryr meg ikke om hva andre mener eller syne,s og jeg bryr meg ikke om andre har sminke på eller ikke. Jeg er der for å trene, og ikke se sexy ut eller se på andre folk.
Gemini77 Skrevet 24. november 2009 #16 Skrevet 24. november 2009 Jeg sminker meg om morgenen med mineral pudder og mascara. Jeg trener på kvelden, og fjerner ikke sminken før treningen. Men sminker meg jo ikke noe mer utover dagen, så det er mineralpudderet og mascaraen som sitter på. Så dusjer jeg etterpå og fjerner all sminke med sminkefjerner i dusjen.
Gjest Skrevet 24. november 2009 #17 Skrevet 24. november 2009 Du bestemmer selv. Personlig legger jeg ikke merke til maskara og pudder. Men jeg kan tenke meg at det er litt upraktisk hvis man blir skikkelig svett.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #18 Skrevet 24. november 2009 Tar ikke sminke av for å trene, medmindre det er styrtregn og jeg skal løpe ute. Er den på så er den på - er den ikke og jeg skal trene inne med andre kommer det an på hvor innihelvete stygg jeg føler meg - det finnes dager da jeg ikke ville gått uten, men de er få. Det blir noe annet når du føler at du har permanente problemer - ingen ting å fundere over om du sminker deg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå