Mammatiltodeiligegutter Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Hei, gutten min er nå 15 måneder, og jeg ammer ham fortsatt. Synes det er vanskelig å slutte, både fordi det er så koselig, og fordi det føles som om det aldri passer å ta "støyten" med våkenetter og sutring fordi vi skal vende ham av med puppen. Nå er jeg i 10. uke med nr to. Noen har fortalt meg at det av helsemessige årsaker er lurt å slutte å amme nå? Kjenner noen av dere til dette? Jeg vil uansett slutte etter nyttår, ikke så fristende å amme i strekk ;-)
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Hm, jeg spurte om dette på et forum for en stund tilbake.. Virket som det var helt greit å amme videre:S Men når jeg pratet med helsesøster, så sa hun at det var helt greit at jeg hadde sluttet da han var 1år, for han trengte ikke morsmelk mer da.. Så nå venner jeg ham til kumelk Men jeg ville ikke amme i sv.skapet for det hadde tappet kroppen min for mye for energi... Har ikke så mye å gå på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå