Gå til innhold

Dere som har peiling, hehe.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere fortelle meg hva dette betyr? For 2 dager siden var det lyyyyserosa på papiret, og nå idag igjen, men ikke noe nå? Og nå knyter det seg på venstre side når jeg er på do.. Og MASSE utflod. (beklager detaljer)

Når er det evt. jeg kan teste..? Har IKM om 3 dager tror jeg, og jeg vet ikke hva det rosa kan bety?

Jeg føler at jeg får ikke sånn ordentlig svar fra alle, hehe..

Setter massemasse pris på svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om jeg har sånn kjempepeiling, men jeg har hvertfall opplevd det samme som deg! :) Tror det var på torsdag eller fredag, fikk lyserosa blod/utflod på papiret som bare varte et par timer, merket det på hvert dobesøk den kvelden..

Jeg tror kanskje det kan være en liten festeblødning, måtte google og undersøke litt, for jeg har aldri opplevd det rosa før, så det er jo kjempespennende! Jeg har IKM 25 november..

Så jeg venter til hvertfall da med å teste.. Tror jeg bare blir skuffet hvis jeg tester før!

Skrevet

Ja uff.. Skal med urinprøve til legen i morgen for å få sjekket om den knytingen kan være noe med eggstokkene eller noe sånt, for har vært plaget med cyster.. :S

Så får vel be dem ta en test i samme slengen. *håpehåpe*

Hehe. :-) Tusen hjertlig takk for svar!! Håper det sitter for deg! :-)

Skrevet

Ja det kan nok være lurt :) De finner sikkert ut hva det er!

Jepp, får håpe du er gravid! Du må si ifra hvordan det gikk med det lyserosa greiene, for da må jo jeg også teste, hvis det skulle vise seg at du er gravid :)

Bare hyggelig! Snakkes :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...