Lillewen Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Må lufte dette litt for å høre ka folk syns om at en 66-modell ønsker seg nr 4. Har 3 friske barn fra før, den yngste (attpåklatt) er 5 år. Er jeg for gammel i forhold til svangerskapet, og evt komplikasjoner som kan oppstå?
Tobarnsmamma!!! Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Hei. Sett i gang med prøvingen! Vi er mange godt over 40 her inne. Mange blir gravide og fullfører svangerskapene uten komplikasjoner, men vi er også en del som opplever flere aborter - selv måtte jeg avbryte et svangerskap på grunn av kromosomfeil i fjor, har også hatt en MA etter det. Noen må bruke IVF. Mener ikke å skremme deg, bare å si at man ska ikke bruke for mye tid på å tenke over om man skal prøve eller ikke. Man må ha en litt sånn: "Går det så går det" - holdning, tror jeg, det er ikke tvil om at det for mange kan være vanskeligere å stå løpet ut enn det var tidligere. derfor må en bare gå på med krum hals. Lykke til
Lillewen Skrevet 24. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2009 Tusen takk for svar. Vi har snakka mye om det barnefar og jeg om vi skal gjøre det. Har time med legen 8.des for å snakke med legen ...osv. Regner med vi prøver og ser hva som skjer ....e fullt inforstått med at det kan gå bra...eller ikke sååå bra...eller ikke i det hele tatt. Hadde vært sååå koselig med en liten en på tampen....
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Hei, 66-modell her også :-) Vi har en liten som nærmer seg 2 år, og var utrolig glad da det endelig gikk bra og vi fikk verdens nydeligste tulle. Men, veien dit var lang, og vi har bla mistet pga kromosonfeil ved halvgått svangerskap. Det var tøft. Da jeg gikk gravid med tulla, tenkte vi ikke på å få flere barn, men det gikk ganske fort innen vi begynte å tenke på hvor fint det hadde vært om jenta vår fikk en liten søster eller bror. Jo, selvfølgelig ønsker vi det selv også, men vi vet jo også erfaring hvor fint det er med søsken. Men, så kom jo tvilen, hva om det ikke går bra, hva om barnet ikke er friskt osv. På den andre siden så vet vi jo også at sjansen for at det går bra, faktisk fortsatt er større enn at det ikke skal gå bra, selv med vår forhistorie og derfor bestemte vi oss for å prøve. Jeg tror man selv må tenke over hva man ønsker, om man vil ta sjansen eller ikke. Men, gevinsten er jo så veldig stor om det går bra da... Lykke til uansett hva dere velger :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå