Gå til innhold

Tisse etter revning/klipping! Mitt tips :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble sydd temmelig mye etter å ha både revnet og blitt klippet under fødselen. Presset ut en tass med et hodemål på 38,5!

Nå sitter jeg her med en del sting og revner, og det er et sant mareritt å gå på do.

'Til nå har jeg tisset i dusjen med kjølig vann mot hekleverket, men syns ikke det hjelper noe særlig. Det er ufattelig vondt når urinen treffer de revnene og stingene!

Men, så fikk jeg en god ide; jeg tok et speil (og google litt), og fant til slutt ut eksakt hvor urinrøret munner ut. Deretter vasket jeg en brusflaske og satte den mot så godt det lot seg gjøre, og tisset på flasken!

Genialt! Nå slipper jeg at urinen skyller over alt av sår, og selv om jeg har sting akkurat der urinrøret er, er smerten minimal i forhold til tidligere.

Jeg ser omsider lyst på resten av barseltiden!

Håper dette rådet kan hjelpe noen andre.

Nå skal jeg gå å tisse litt, og så legge meg og titte på min deilige lille gutt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner igjen situasjonen, min sønn hadde hodeomkrets på 39,6 haha. Jeg må si at jeg var veldig redd for å gå på do men jeg hadde aldri noen svie pga urin heldigvis, høres ut som en god ide for de det gjør vondt for!

• 4 uker senere...
Skrevet

jeg skulle veldig gjerne ha lest det der for 6 mnd siden!

Kunne aldri gå på do om det ikke var en dusj i nærheten og pinte meg igjennom hvert dobesøk. men skal huske på det til neste gang! hørtes kjempesmart ut ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg vil gjerne oppdatere dette tipset :-)

Hehe, gikk fra Farris til Cola glassflaske. Stor forskjell! Mye bedre!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Dytter denne! utrolig smart!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...