Rascal_4.11<3 Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Hadde 1 dag med mens den 16.okt, testet positivt 30-1 og har tatt 3 negative GT siste den 17 nov. Men de siste dagene har jeg hatt masse mens murringer uten at det har kommet noe mens, og jeg tok derfor en ny egløsningstest og den var KNALL postiv.. Kan nevne at jeg var på utredning for habituellabort i slutten av forrige uke og hadde da invendig ul og hun kunne ikke se at jeg var gravid da, fikk ikke tatt GT siden jeg har utrolig sjenert blære;) Eneste hun fant var endel cyster på eggstokkene mine:( Men kan jeg virkelig ha EL igjen?? høres jo helt merkelig ut
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Jeg har og fått positiv test 2 ganger denne mnd! ¨ Dagen etter mens, og 2 dager etter mens var testene knallpositive! Søndag og mandag (22 og 23) var de knallpositive da og! Hmm.. Jeg er nyskjerrig selv!! Skulle ikke tro det var mulig! Får ta en ny el-test i morgen å se hva utslaget der blir Håper jeg hadde el i går jeg Da har jeg stor sjans for at det klaffer denne mnd
Rascal_4.11<3 Skrevet 24. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2009 håper det er nå det er eggløsning jeg også, for har hatt betydelig mer morro disse dagene enn første gang;) Men snodige greier, noen som har peil?
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Myten om flere eggløsninger i én syklus Det kommer litt an på hvordan man definerer eggløsning. Definerer man eggløsning som den prosessen som slipper ivei ett eller flere egg fra eggstokken(e), så kan man svare et blankt nei på spørsmålet om hvorvidt man kan ha flere eggløsninger i én syklus. Definerer man eggløsning derimot som utslipp av ett egg fra en eggstokk, så er påstanden om flere eggløsninger i én syklus en sannhet med modifikasjoner. Det er nemlig fullt mulig å slippe to eller flere egg i én syklus, MEN disse kommer alltid innen et tidsrom på omtrent ett døgn. Ca 24 timer etter at det første egget løsnet har nivået av progesteron steget såpass at det effektivt forhindrer muligheten for å slippe noen flere egg resten av syklusen. -hentet fra http://www.pernille.info/egglosning.htm- Selv har jeg hatt 3 positive el-tester denne mnd. 18, 19 og 21.november
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 rart du ikke hadde positiv den 20 da! Hm! (mensen; 6-12) Jeg hadde positiv 13, 14, 22, 23, og skal teste meg i dag og å se! jaja får være som det er Håper bare jeg har truffet riktig hvertfall
AnnaA+T Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Hei! Jeg bare lurer på hva slags tester dere bruker? Jeg brukte EL tester fra babycom.se (billigstrimler) og disse viste seg veldig positive i tide og utide...Var veldig vanskelige å tolke. Så jeg måtte gå over til Clearblue sine..Da fant jeg syklusen min med en gang.. Og hadde bare 2 dager med positive tester. Masse lykke til! :)
Rascal_4.11<3 Skrevet 24. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2009 Ok, det høres jo fornuftig ut, rart at jeg får postiv test såå lenge etterpå da er jo rundt 3 uker mellom de.. hmm Har brukt billigstrimler i all prøving hitill og aldri opplevd at de har vist galt før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå