Gå til innhold

mammaklær i stor størrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger vel noen mammaklæ etterhvert, men vanskelig finne i min str.. bruker vel normalt rundt 52/54 tror eg... Topper er jo greit nok, det kan en vel sikkert klare å finne noen i de vanlige stor str butikkene.. Men bukser med støtte, er det verre med gitt... virkere ikke som man skal være stor.. vertfall ikke stor og gravid...;) noen som vet om noen steder? evt har erfaring med bestilling fra utlandet, når det gjelder str å slikt? kjøper gjerne brukt og..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ebay har mye billig og bra. jeg er 48-50 og bruker str 20 us. så da er vel du ca str 22+ da. men der går det mye på s-m-l-xl osv også, så stretch bukser er jo bra i str xxl foreksempel.

personlig anbefaler jeg klærne fra old navy, sears og maternity. men det er jo bare smak og behag,

mottok for noen dager siden en pen myk genser med v hals som var meget pent brukt til den nette sum av 99cent. hehe.. 6 kr er ikke værst for en genser:)

ellers så har jo polern o pyret gode mammaklær men er ikke sikker på hvilken størrelse de går til

lykke til:)

Skrevet

jeg kan bruke mamma bukser fra kapphal og hm visst det strech bukser ..se...bruker stort sett 52 til 56 i vanlige klær.

Skrevet

Kappahl har ikke gravidklær lenger. HM har en gravidjoggebukse som er veldig stor i størrelsn. Den ligger også i nettbutikken deres. Jeg bruker 50/52 vanligvis, og xl er litt stor til meg faktisk. Veldig god stretsh i den.

Skrevet

Jeg kjøpte mammajeans fra Motherhood.com. Veldig fornøyd med dem. Jeg brukte 48/50 i bukser før graviditeten. Kjøpte bukse i størrelse 1X, men den var litt stor, så jeg kunne nok brukt den største "vanlige" størrelsen deres.

Det er også en butikk i Bergen som også har nettbutikk. Mammashop heter den, ikke sikker på nettadressa, men... De har mammaklær fra Vilja og NewLife som går litt opp i størrelser. Jeg valgte Motherhood fordi jeg ville ha jeans med "tøymage", og de modellene Mammashop foreslo fra Vilja og NewLife var "jeansmage" på. Prisen ble også omtrent det samme. Buksa fra Motherhood ble like under 200 pluss porto, ca 400 tilsammen og buksene fra Mammashop ble ca 400+porto innenlands. Jeg er kjempefornøyd med min bukse nå i hvertfall. I tillegg har jeg kjøpt en bukse fra Ellos. (http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryId=&productId=215785) Det er en god bukse med høy linning som godt kan brettes ned i starten.

Overdeler har jeg brukt det jeg har fra før, singleter, vide topper og litt store gensere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...