Nichotine Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Hei, jeg vet fortsatt ikke om jeg er gravid. Grunnen til det er at jeg, pga. arbeidstid og avstand, ikke har kunnet kjøpe tester. Jeg sluttet med p-pillene, da TR sluttet, hadde jeg samleie to kvelder - ca når jeg skulle hatt eggløsning. (Vi bor på hver vår kant av landet) Deretter fikk jeg TR igjen litt senere, enn vanlig før jeg startet med pillene, og den varte litt kortere tid. I tillegg har jeg vært opplåst i magen, vært mye svimmel og får kvalmeanfall når som helst på dagen. Er det vanlig etter p-pilleslutt? Eller har noen opplevd en nesten vanlig TR og likevel vært gravid?
Nichotine Skrevet 23. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 23. november 2009 ...glemte å skrive at jeg har murringer, og sånne rare boblinger i magen, og at jeg er over tiden på TR...
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 det kan være en festeblødning du har opplevd... Har du vurdert å bestille en test eller tre fra billigetester.no? Da kommer de i en diskret pakke i posten, det er kjempe greit!!!! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå