Gå til innhold

Mange som er sjukemledt pga kvalme?

tvillinggutar + snuppelure

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er 10+5 i dag og kasta inn handkledet og ba om sjukemelding når eg var hjå legen i dag. Var voldsom kvalm i 9 mnd til ende i førre svangerskap med tvillingar, og har håpa veldig på at dette svangerskapet skal bli betre. Men kvalmen har berre tilteke etter at den kom buldrande i veke 7, og no er den konstant og ein del spying morgon og kveld. Eg klarte ikkje konsentrere meg om anna enn å ikkje spy på jobben, så det vart forholdsvis uproduktivt kan ein seie.

Eg har ein veldig forståelsesfull lege og det var ingen problem å bli sjukemeldt, men det kjennes ikkje så kjekt i desse dagane når det er så mykje snakk om det høge sjukefråveret i landet vårt... Har ikkje så lyst å vere ein del av den statistikken...

Men korleis står det til med dykk andre - er det berre eg som kastar inn handkledet, klarar de å vere i jobb til trass for kvalmen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia!

Jeg er sykemeldt pga kvalme. Er 11+1 i dag. Vært sykemeldt i nesten fire uker og er nå sykemeldt til 12.12. Jeg håper kvalmen gir seg i god tid før det!!!

Jeg har ikke sjangs å være på jobb slik jeg er nå... Sitter i en stol eller ligger på sofan hele dagen. Reiser meg bare når jeg må. Føler meg også litt truffet av diskusjonen om sykefraværet, men kjenner jo at jeg ikke har noe på jobb å gjøre.

God bedring! Håper kvalmen går over snart:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...