Gå til innhold

Må man bytte ut hele glidelåsen i jakka når låsen er ødelagt ? Noen steder hvor man kan få noen til å gjøre det event ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den som stenger glidelåsen har falt av, får den ikke på igjen. Må jeg bytte ut hele glidelåsen da ? Fikser ikke sånne syting. Er det noen steder man får fikset det uten at det koster veldig mye ?

Fortsetter under...

Skrevet

Hmmm der det glidren du mener? den du drar opp og ned ?

Den kan skiftes, men ikke lett å få taki jeg har byttet på sovepose sendte jeg mail til produsenten og fikk tilsent ny glider

Skrevet

Ja, den glideren. Men hvordan får man på en ny ? Det er jo en sperre nederst på jakka.

Skrevet

Hvis det er glideren er det bare å tre på en ny fra toppen av glidelåsen...

Skrevet

Du må sikkert bytte hele glidelåsen. Jeg har en dunjakke som det samme er skjedd med. Skomakeren tar mellom 300-500 kr for å fikse det.

Annonse

Skrevet

Wow, for en pris. Da kan man like gjerne kjøpe seg ny jakke eller prøve seg på å skifte selv. Tror jeg går for det siste....

• 7 år senere...
Skrevet

Hei alle sammen!

Det finns en fantastisk løsning for å slippe å bytte ut hele glidelåsen. Løsningen er rimelig, enkel og miljøvennlig.

Se linken www.zlideon.no - ved å bruke zlideon kan du reparere din defekte glidelås i løpet av få sekunder.

VK ZlideOn 0614 Norway_Seite_1.pdf

Anonymkode: 8a59a...c5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...