Gå til innhold

hjelp motas med stor takk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tok en graviditetstest får 2 dager siden, eller bynt vel da, å den var svak positiv, siden har jeg testet mange ganger, i dag har testene vært litt sterkere å så fant jeg ut at jeg skulle ta en sånn clearblue digital og den var negativ.

jeg har brukt graviditets staver fra billigetester og så vanlige clearblu alle har vært positive. så tok jeg denne testen altså å den var negativ.

senere tok jeg eggløsningstest bare får å se og en ny graviditets stav, de var positive, el testen er digital.

noen som vet hva jeg skal tro eller ikke? eller vært borti noe lignende?

jeg har altså 13 positive tester alt fra svake streker til litt sterkere og 1 negativ digital.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du er gravid jeg, det er nok bare litt tidlig ennå. Ta en ny test om noen dager.

Lykke til og stor klem til deg

Skrevet

har erfart at både grav.testene og EL testene til billigstrimler slår ut før CB digitale grav. og EL testene... har også hatt positive billigstrimler,men negative CB tester-men da har CB testene vert positive dagen etterpå!!

har også lest at billigstrimlene er mer sensitive enn CB..

men det står også på bruksanvisningen til CB digitale EL tester at man skal lese det digitale svaret,og ikke tyde strekene...

Skrevet

har ikke tatt noen strimler, bare sånne staver, å en clearblu som var positiv å så plutselig får jeg negativ digital CB..hm...

kan være tilig ennda ja, hvis jeg har en syklus på 35 så er ikm fredag, mn den har variert denne syklusen alt fra 28-35 så er så usikker, hadde positiv el-test 9/11 og helt til den 12/11.

er veldig usikker altså nå selv om jeg sitter med 10 positive fra billigetester-staver og 3 clearblue og så har jeg 1 neg. digital. hva skal jeg liksom følge da??

Skrevet

man ser strekene godt, så de er ikke så svake liksom.. ikke noe problem å få de på bilder osv..sku gjerne lagt de ut,men mangler noe får å få de inn på datan.

Skrevet

Jeg skjønner at du er usikker, men det er nok større sjanse for at det er noe feil med den digitale, enn at det er feil på de 13 andre testene. Ta en ny test i morgen, eller ta en urinprøve hos legen.

Skrevet

tok en ny clearblue i dag, ikke digital og den var svakt positiv, tenker å ta en i morgen på morgen urin.

Skrevet

håperhåper _:) jeg har enda ikke fått mensen tilbake og er ikke gravid, jeg blir snart sprø...:( lykke til hvis du går over på 1 trimester :)

Skrevet

Så spennenda da.. :)

Jeg tror du er gravid..

Ville stolt på di 13 positive testene jeg å ikke 1 negativ en..

Har hørt at man kan teste falskt negativt men ikke falskt positivt.. :):)

Håper håper på lykke for deg nå.. :)

Skrevet

jeg tror også du absolutt er gravid :)

Skrevet

tok en test på morgen urin, en vanli clearblue, d kom opp en svaaak strek etter 30 sekunder å etter 2 min så ser man den godt,mn synes ikke den er så mye sterkere en de andre clearbluene jeg har tatt over 4 dager nå.

er ikke bare mensmurringer lenger, men har så forferdeli kvalme,er litt usikker her når den ikke er blitt nesten noe sterkere på 4 dager.

fant ut at den digitale leser av hcg når du er oppi 50, mens vanli clearblue leser av på 20 og av og til helt nede i 8. så kan jo være derfor den ble neg, men tørr ikke slippe løs noe jubel ennda. er jo ikke så lenge siden SA heller, bynnelsen av september,var da 7 uker på vei når jeg mista, men fikk normal syklus med en gang etter det. så hcg ligger ikke igjen etter det heller får jeg tok en haug med tester forgie mnd fordi jeg hadde så mye symptomer mn der var alle negative, ikke en strek en gang.

Skrevet

husker deg cornelia:)

har du ennda ikke fått mens? og har fortsatt symptomer?

da hadde jeg dratt å tatt en blodprøve har jeg vært deg, er ikke bestandig det trenger å slå ut på tester.

har ei vennine som ikke fant ut at hun var gravid før 7 mnd, hun var jo litt stor fra før så hun tenkte ikke på noe så skulle de se me ul om det var cyster som kansje var blitt dannet og derfor uteblitt mens, mn nei da her kommer det en baby om 1,5 mnd fikk hun beskjed om. og babyn kom 1 mnd senere.

Skrevet

jeg blir snart hel sprø av å gå å vente:( i går fikk jeg jo positiv på el-digitaltest og gravtest clearblue.

i dag fikk jeg negativ på el-digital test men fortsatt svak clearblue.... og positive el-strimmler fra billige tester.

tror jeg herved kan erklære meg får en testoman... like usikker ennder jeg opp hver gang:( dritt...

kan man få positive gravtester rundt ikm? snakka me de på apoteket i dag, de holdt på å le seg i hjel av meg... flaut... sa jo at jeg har tatt 4 forskjellige graviditets tester og kun den digitale som slo ut negativ.

de mente at det går ikke ann at så mange tester som tja 16 stk skal slå feil og at det bare er tidlig ennå, mn sørn så utålmodig jeg er:(

Skrevet

har ikke testet på 1 dag nå eller snart 2,mn holder på å tørne:) skal vente med å teste til i morgen tili, eller saken er den at så dom som jeg var ba jeg mannen om å gjemme testene å nå leter jeg meg gal å finner ikke en:) hehe... får bare vente. var jo svak positiv sist jeg testa å:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...