Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Store bro heter Erlend (vi har også Jakob da) Men er Eskil veldig likt Erlend???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eskil og Erlend passer flott sammen, og de er ikke for like, eneste likheten er at de begynner på E...

Skrevet

Syns det passer bra jeg :) Ellers syns jeg Oscar og Oliver passer bra til Erlend og Jacob :)

Skrevet

Eskil og Erlend er jo ikke for like!! Kjempefine navn begge to! :o)

Jeg er en stor fæn av Askil eller Askild også. Det blir litt mer ulikt Erlend, men er fortsatt likt Eskil...

Skrevet

Jeg synes det blir for likt, og ikke helt i stil med brødrene.

Skrevet

Kan han ikke få egen bokstav når de to andre har det? Hva med Askil? Aksel?

Skrevet

Eg syns i grunn at vetlebror fortenar like flott namn som brørne hans har, eg. Erlend og Jakob er nydelege, medan Eskil er mindre fint. Ville heller ha gått for Vebjørn, Oskar, Håkon, Håvard eller Sindre, eventuelt Askeld. Meen, viss du likar Eskil godt(noko eg reknar med, sidan du vil bruke det;-)), så passar det greit saman med dei andre to altså. Eskil og Erlend er heller ikkje for like..

Skrevet

Eskil er kjempefint, og passer godt til Erlend og Jakob. Flotte navn, alle tre:)

Skrevet

Jeg leker bare litt med navn, vi har egentlig ikke funnet noen gutte navn vi er enige om...

Men Eskil er fint:)

Skrevet

Kjenner et heltskjønt brødrepar som heter Erlend og Eskild (ville tatt med -d der!), og sammen med Jakob også er det jo ypperlig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...