E, T & T og ei te Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Har fullammet i nesten 4 mnd, for ca. ei og ei halv uke siden begynte tulla å kreve mer, og har gitt MME etter puppen for at hun skal bli mett. Hun er nå bikket 4 mnd. Hun vil bare ha pupp når hun slipper å jobbe for melka, altså når det bare renner. Og straks hun må begynne å suge for å få, gidder hun ikke, og begynner bare å gråte. Dermed MME i tillegg, problemet er at jeg ikke får opp produksjonen, og jeg får bare mindre og mindre melk. Når jeg pumper etterpå, kommer ikke en dråpe ut. Får lyst å bare gi opp. blir så innmari tungvint med begge deler, hun tåler ikke å vente etter pupp på at jeg gjør klar MME, og er vi ute, er jo ikke puppen nok osv... Tips??
Rampongi Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 vil du fortsette så all ære til deg. Jeg hadde vrldig lav terskel for å slutte å amme og mener at måltidene skal vær kos og ikke sress, derfor slutta jeg å amme. jenta mi er kun 10 uker og har fått kun mme i 2 mnd allerede. nå koser vi oss begge to og jeg koker halvparten av vannmenden på forhånd og har det stående klart i kjøleskapet. da tar ordningen av melk omtrent bare tiden det tar å koke opp den andre halvparten og blande ut. lykke til med avgjørelsen!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Er på samme modus som deg nå. Vurderer sterkt å gi opp amming. Gutten min er også snart 4 mnd. Mitt problem er at han brått har funnet ut at mme egentlig ikke er noe godt samtidig som min egen melkeproduksjon brått har gått veldig tilbake. Han elsket mme inntil forrige uke. Og med litt lite melk så blir det et helv*** å prøve å få opp egenproduksjonen. Så jeg heller veldig mot å gi kun flaske. Evt pumpe sånn at han får ett måltid i døgnet med mm. Er også veldig greit med amming om natta i forhold til å blande mme da... er noen fordeler med å bare slenge ut puppen også. Men enig i at begge deler kan være vanskelig å motivere seg for til tider ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå