M@msen Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Er alene mamma om dagen, mannen min ble syk på flyturen hjem fra bryllupsreisa vår, og har nå fått påvist samonella og må være på sykehuset til onsdag i allefall... det er hardt om dagen, 100% jobb, 2 gutter å passe på til en hver tid, og spiren i magen som tar sitt også...HELT tom føler jeg meg!!! Har jo egentlig mange rundt meg som kan hjelpe, men nå ligger mamma med svineinfulensa, "tante" er på ferie i USA, og ett døds fall i familien i natt...HUFF, nå syntes jeg denne sirkelen må snu... Men men vi skal komme oss igjenom det, det bare føles så tungt akkuratt idag! Skal nok legge meg rett etter guttane... Fint jeg har dere her inne jeg kan "klage" til da:)
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Stakar deg.. du gjør en kjempejobb! Supermamma rett og slett God bedring til mannen da, salmonella er jo ingen spøk..
M@msen Skrevet 24. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2009 Takk for det:) Hjelper med en god tilbake meldig, fikk det fra guttungen på 5 til morran også han kom ned etter han hadde våknet og la seg ved siden av meg, og sa: Mamma du er verdens beste super mamma som er så snill med alle barn:) De sier de merkligste ting:) Så fra å ligge der å kjenne på kvalmen og ikke ha lyst til å stå opp idag, så føler jeg at dette blir en bra da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå