Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er tredje gang jeg er gravid i år, er så kvalm, har vært kjempe kvalm i over 4 mnd til sammen.

Så denne gangen håper jeg virklig det går bra, dette er siste gangen jeg orker å være gravid.

Veit jeg bør være glad for å kunne bli gavid men ,dette er slitsomt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt!! Mistet i sommer og ble egentlig bare lettet etter alle plagene... Hadde kvalme, rier og ekstreme blødninger i 14 dager før hjertet sluttet å slå.. Trist selvsagt og jeg vil nødig oppleve det igjen, men akkurat der og da var det en lettelse å få tilbake kroppen..

Nå gleder jeg med til 2. trimester :-)

Da er vi jo i bedre form og alt er mye kosligere :-)

Skrevet

Da er vi tre.... jeg er i min 8 uke og sliter som bare det. Sea band hjelper ikke. Har nåler i øra og skal tilbake til akupunktur på torsdag, men er fredeles like kvalm. Trives best i sofaen uten mas og kjas... men er i full jobb. Jeg mistet også i august/september i uke 8. Slet med kvalme da også, men det er mye verre nå... Tror jeg skal kjøpe ingefærtabletter imorgen og se om det hjelper.

Skrevet

Du er ikke alene hvis det er noen trøst...

Føler meg heøt utafor meg selv...legger meg i 21 tiden og kunne sikkert sovet til 9, men to små gutter som våkner tidlig, heldigvis for meg er de glad i tv, syntes det er lov når jeg ikke klarer å stå på beina...

Huff, men det går heldigvis over:) Er verdt det for ALT i verden:)

Skrevet

De sea band gjørde det bare ti ganger være.

jobber bare 60% men sliter mye i jobben nå, jobber i bhg.

Håper det går over snart, skal på UL til torsdagen men nå er sørstemann hjemme med feber så er litt usikker på om jeg bør vente på UL.

skal jo stå i en gang aleine så skal bare inn fort til UL men off ha rliksom sett fram til dette da, er så usikker pga dette nøff nøff greiene.

Vil på UL for å se om det ernoe der men i forhold til alle de er på sykehus bør jeg vel vente?????????????

Skrevet

Godt å høre :)

dette er kjedllig altså, hva er det vi ikke skal igjennom for dette her.

Skrevet

Vi får satse på at det går bra for oss alle sammen denne gangen! Er optimist :o)

Jeg var på ultralyd i uke 6 for å se om den lå der den skulle. Heldigvis gjor den det... Skal tilbake i uke 10. Jeg skjønner godt at du vil se om alt er ok, men du får sikkert flyttet timen litt. Men hvis du ikke har noen symtomer kan jeg ikke skjønne at du ikke kan dra på ultralyd.

Lykke til!

:o)

Skrevet

Hvis jeg har skjerf foran ansiktet så bør vel det gå bra, skal ikke sitte på det vanlige venterommet, skal bare inn er det er UL åd er er det aldri kø når jeg har vært der.

Kan jo ikke la være å bevege meg ute heler pga av evt liksom, da må me være inne alle sammen.

Skrevet

Det går nok bra! Du får bare si til dem at det ligger noen hjemme som er syke, men at du ikke er det. Men for sikkerhets skyld har du tatt på deg skjerf. Tror man også får munnbind på apoteket.

Nei, vi kan jo ikke låse oss inne. Dersom man er syk burde man holde seg hjemme, men ikke hvis det gjelder de andre i familien.

:o)

Skrevet

takk da trur jeg dra på UL på torsdagen, :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...