LilleDachs Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Hvorfor sier de det? Er ikke Ninky Nonken noe gøy eller hva? Vi har akkurat begynt å se på drømmehagen så vi lurer..
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Vi har sett drømmehagen i et år og forstår fremdeles ikke det der. men så er vel ikke drømmehagen akkurat logisk i seg selv, da...
FruTB Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Jeg tror rett og slett det er dårlig oversettelse, som så mye annet på drømmehagen. "Oh no, It's the Ninky Nonk" - er litt mer en generell utrykksform kanskje? Eller kanskje ikke ...
Pirkeanonym Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Samme med "la oss fange Ninki Nonken"- hvorfor fange den? På engelsk sier de: "Let's go fetch the Ninki Nonk" - å da får det jo en annen betydning..
Mor&barn Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Intervjuet med han som har forteller stemmen i alle episodene sa at det var pga barn ble overrasket og at det var en naturlig reaksjon Tror han fant det opp der og da
LilleDachs Skrevet 23. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2009 Takk for svar folkens. Begynte å lure på om vi hadde gått glipp av noe. Men kunne ikke får det helt til å stemme. Drømmehagen virker ikke som et program der man kan gå glipp av noe Men Reken koser seg nå (og jeg koser meg med) og det er vel bare det som er meningen.
Matildesnusk + lille ups Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 Hva? Intevju med han som har stemmen? Det skulle jeg gjerne likt å se! Hvor har du sett det? :-)
Gjest Skrevet 23. november 2009 #8 Skrevet 23. november 2009 Det er Rune Hekkelstrand (eller åssen det skrives) som har stemmen. Dere har "alle" sett ham før ... for det var han som spilte Polter i UHU ;-)
YoMomma Skrevet 23. november 2009 #9 Skrevet 23. november 2009 Tror det er fordi Ninki Nonken kjører som et svin..
Alba44 Skrevet 23. november 2009 #10 Skrevet 23. november 2009 Hehehe...det har mannen og jeg undret oss over også. :-D
...♥... Skrevet 23. november 2009 #11 Skrevet 23. november 2009 Hehe! Samma her!! Aldri skjønt det der... Men så skjønner jeg egentlig ikke så mye av drømmehagen heller da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå