Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er vi prøvere! Veldig stille, og meget uoffisielt, men heldigvis og endelig enige! :D

Undrenes tid er ikke forbi! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå...!! Sååå bra!! Gratulerer så masse! Håper blir gravid fort nå da. :-) Må jo spørre, hva skjedde?? Var det hjelpen dere fikk på familievernkontoret? Ønsker dere uansett masse-masse lykke til!! Så håper jeg at vi og er der snart... (om jeg ikke allerede er gravid da....)

Klem!

Skrevet

Familievernkontoret spilte positivt inn for oss, fordi det hjalp oss å få i gang en konstruktiv samtale om forholdet vårt, opp og nedturer tiden vår sammen og om hvordan vi tror det vil komme til å bli - pluss at jeg har brukt _lang_ tid på å komme meg fra sykdom... :) Nå fungerer hverdagen så bra, jeg er frisk og rask og i full jobb igjen, og han har også fått troen på at vi kan klare dette! :) Det viste seg at det var det han trengte aller mest, en trygghet om at vi kan klare det! :) Så nå er spiralen ute og vi er i gang!! :D

Det er helt ubeskrivelig fantastisk!! Jeg ga aldri opp håpet, samtidig som det irket umulig, så nå er jeg så ubeskrivelig glad!!! :D

Håper på det beste for deg også, at dere finner ut av tingene (særlig din kjære!) :)

*klem tilbake*

• 4 uker senere...
Skrevet

Åååå!! Nå ble jeg glad!! Så koselig da!! Endelig har han tatt til fornuft ;o)

Riktig god jul til deg da!!! Håper spiren sitter snart!!

Skrevet

Takk! Det håper jeg også! :D

Lykke til med nummer 3... :)

Skrevet

Gratulerer så mye! Jeg husker deg fra jeg var inne på dette forumet. Nå har vi vært prøvere siden juli. Håper det klaffer raskt for dere.

Skrevet

Takk! :D Jeg er fremdeles veldig lykkelig! Nå er vi inne i 2pp, IKM er snart... Håper det klaffer raskt når det har tatt så utrolig lang tid å få han på gli! ;) Førstemann satt som ett skudd med full prevansjon og alt... :)

Krysser fingrene skikkelig godt for dere også!! :)

Klem til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...