Sesilia Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Da er vi prøvere! Veldig stille, og meget uoffisielt, men heldigvis og endelig enige! Undrenes tid er ikke forbi!
surfepia Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Åååå...!! Sååå bra!! Gratulerer så masse! Håper blir gravid fort nå da. :-) Må jo spørre, hva skjedde?? Var det hjelpen dere fikk på familievernkontoret? Ønsker dere uansett masse-masse lykke til!! Så håper jeg at vi og er der snart... (om jeg ikke allerede er gravid da....) Klem!
Sesilia Skrevet 23. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2009 Familievernkontoret spilte positivt inn for oss, fordi det hjalp oss å få i gang en konstruktiv samtale om forholdet vårt, opp og nedturer tiden vår sammen og om hvordan vi tror det vil komme til å bli - pluss at jeg har brukt _lang_ tid på å komme meg fra sykdom... Nå fungerer hverdagen så bra, jeg er frisk og rask og i full jobb igjen, og han har også fått troen på at vi kan klare dette! Det viste seg at det var det han trengte aller mest, en trygghet om at vi kan klare det! Så nå er spiralen ute og vi er i gang!! Det er helt ubeskrivelig fantastisk!! Jeg ga aldri opp håpet, samtidig som det irket umulig, så nå er jeg så ubeskrivelig glad!!! Håper på det beste for deg også, at dere finner ut av tingene (særlig din kjære!) *klem tilbake*
Møøø Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Åååå!! Nå ble jeg glad!! Så koselig da!! Endelig har han tatt til fornuft ;o) Riktig god jul til deg da!!! Håper spiren sitter snart!!
Sesilia Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2009 Takk! Det håper jeg også! Lykke til med nummer 3...
Ella-83 Skrevet 26. desember 2009 #6 Skrevet 26. desember 2009 Gratulerer så mye! Jeg husker deg fra jeg var inne på dette forumet. Nå har vi vært prøvere siden juli. Håper det klaffer raskt for dere.
Sesilia Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2009 Takk! Jeg er fremdeles veldig lykkelig! Nå er vi inne i 2pp, IKM er snart... Håper det klaffer raskt når det har tatt så utrolig lang tid å få han på gli! Førstemann satt som ett skudd med full prevansjon og alt... Krysser fingrene skikkelig godt for dere også!! Klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå