Gå til innhold

Noen som ser hvor lenge vi må vente,... ? Kan se igjen:)

Anbefalte innlegg

Hei!!

Har vært så bombesikker på at jeg kom til å bli gravid denne høsten, men slik har det altså ikke blitt,.... håpet er ikke ute enda men det har blitt mye mindre. Så om noen ser en spire som fester seg innen 2009 eller eventuelt nåe eller om det i hele tatt kommer noen spire til oss så gi lyd,.. :):) Kan prøve å se tilbake,.. men siden jeg er så oppsatt på meg selv for tiden kan jeg ikke være helt sikker på hvordan jeg skal tolke det som kommer til meg!!!

Gode klemmer

Fortsetter under...

Jeg ser en spire som sitter i 2009. Kan ikke se helt når. Men er jo ikke lenge igjenn av 2009. :)

Så lykke til :)

Håper du vil prøve deg tilbake?

Kan du se om jeg blir gravid i nærmeste tid?

å kjønn?

datoen min 141290

hannes 071088

Håper du får fram noe :)

Hei!!

Tusen takk og håper du har rett:) tror ikke jeg er gravid nå siden jeg ikke fant el denne mnd,... men en pp igjen !! Krysser fingrene,... nå er det på tide etter å ha vært prøver i to år!!

Fikk frem at du kommer til å bli gravid på vinterstid,.. fikk opp 2010,.. så da regner jeg med at du er gravid innen mars?! Fikk også frem en gutt på deg!!

Annonse

hei,

jeg får opp graviditet på deg i mars neste år..får inn en gutt på deg, men vet ikke om du har noen fra før eller om det er den som kommer i mars :) en sterk og fin gutt ivertfall :)

masse lykke til!

om du får meg inn så lurer jeg på kjønn på spiren min, hvem som er med på kset mitt, venn, familie, barnefar?? og om komunikasjonen med barnefar blir bedre snart?

jeg 080377 og han 050774'

tusen takk!

varm klem

Hei:)

Jeg føler graviditet på deg like over nyåret. Innen mars, men føler helst februar. Ser at du har fått mange forskjellige svar, så blir spennende å se når det klaffer.

Ønsker deg lykke til med prøvingen.

Hvis du klarer å få opp kjønn på nr 2 som er i magen, så kan du gjerne si ifra:) jeg: 19.november 1987

Å så snille dere er:) Håper ikke jeg må vente så lenge som til 2011..... men at vi trenger litt hjelp ,- det har jeg tatt tak i allerde;)

Dere, jeg sliter med tannverk og trenger bare å slappe av litt,.. men kan se på dere i kveld jeg,...;) Om noe kommer i veien så bare rop på meg,.. skal ikke glemme ;)

Go klem

Annonse

• 1 år senere...

og da hadde vi allerde prøvd i to år!!!

Jeg har ikke gitt opp enda,.... og håper kanskje at 2012 er året det skjer;)

PS: har forresten tatt helt pause fra spåingen!!

litt rart å finne frem dette da jeg på det tidspunktet var i ferd med å gi opp,.. rart hvordan man stadig henter nye krefter!!

Så Aurora 32 er snaaaaaaart Aurora 35;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...