Gå til innhold

FLERE APRIL BABYER 2010 ???

litengutt-april2010:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Ikke april, men sent i februar (kan nok fort bli mars før den lille kommer..)

Jeg er 19, bor på nesodden sammen med samboer og hund :)

Formen er stort sett bra, sliter litt med ryggen (heldigvis ikke bekkenet), men det ordner seg nok :) Venter en liten gutt forresten, ser ut som du også gjør det? :)

Så koselig =) Ja venter også en liten gutt! Din første også eller? Har dere noe navn klart til ham? Er veldig spennende! Jeg er fortsatt sykt dårlig da dessverre, så det legger en liten demper på gravid-gleden.. Skal bli så deilig å få han ut og bli frisk igjen, klarer nesten ikke vente :):)

- Henriette

Huff, synd du er i dårlig form. Får håpe du blir bedre snart! Det må være veldig tungt å gå å være dårlig. Det er min første også ja.. Vi har noen alternativer, men jeg og samboeren blir ikke helt enig :P Men regner med at navnet kommer på plass når lillegutt er født :) Han skal hete Milian til mellomnavn, mest sannsynelig. Det heter barnefaren, og hans far og bestefar også.. : ) Har dere bestemt navn?

Er koselig med navn som går i arv da, Milian var jo fint også :) Ja vår skal hete Sebastian, ble faktisk ganske fort enig om det! Ja er tungt å være så dårlig, håper på at jeg skal bli bedre, men legene mener jeg lider av ekstrem svangerskapskvalme og at det mulig skyldes allergi mot hcg hormonene og isåfall er jeg rimelig dømt til å være syk helt til lillegutt er ute.. Sliiitsomt, men er jo verdt det når han endelig kommer til verden =) Bare virker som en liten evighet til!

Annonse

du venter to små ja?! Så utrolig gøy med både gutt og jente, gratulerer :) Ja er vel sånn at tvillinger ofte kommer en del før tiden.. Får håpe ikke bekkenplagene dine forverrer seg da, har skjønt at det kan være veldig ille på det verste! Har dere funnet navn til de søte små da?

ja, det er utrolig moro med tvillinger, samtidig som det er en mindre skrekk opplevelse.. må nesten være ærlig om det.. blir lei av å høre folk som sier "skulle ønske jeg kunne få tvillinger også", joda, jeg elsker de to små i magen min! det er herlig å vite at de er der.. men samtidig, om man skal se på helheten i dette med utgifter ol, så skulle jeg nok ønske jeg bar en unge kun.. noen kan hende resgerer negativt på dette, men hva så?!

om noen hadde spurt meg nå_ om jeg ville bytte, og bare bære en unge, så hadde jeg ikke vurdert det et sekund, jeg bærer to herlige små, men i starten, da jeg fikk vite det, jo, jeg tror (desverre) at jeg ville ha byttet da ja!

de fordelene jeg ser med tvillinger nå er nok: de vokser opp sammen, har altid en på samme alder å kunne støtte seg til.. vi får de to nå, og sånn sett er familien vår "fullbyrdet" (mangler bare en hund)..

navn har de begge fått :-) de fikk dem da vi var på ordinær ul, jenta vår heter Amalie og gutten heter Peder :-)

det skjønner jeg utrolig godt! er skremmende nok å få et barn, å få to er jo hakket "verre" (i mangel på et bedre ord).. Og det kommer jo til å bli veldig tøft, men alt du får igjen for det er så utrolig verdt det :) Syns det er veldig galt hvis du får negative reaksjoner på det du skrev nå, er jo ikke rart du tenkte tanken på hvor mye lettere alt ville vært hvis det bare var en.. Er jo ikke som om det betyr at du elsker barna noe mindre, er jo bare en av de mange tankene man får i hodet når man venter mer eller mindre uplanlagte barn. Og ja, for barna må det være herlig å ha en tvilling å leke med:) Vår kommer ikke til å få noe søsken på en god stund, og det kan jo bli et savn..

Amalie hadde vi tenkt å kalle vår hvis det ble jente! Nydelige navn dere har valgt :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...