Gå til innhold

Treff for oss over 30 i Lørenskog, Strømmen, Lillestrømområdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er 37 snart 38 år og skal ha mitt 3 barn. Lurer om det er flere av oss som har passert 30 som ønsker treffes? Bor selv på Lørenskog.

Skrevet

Hei,

Det hadde vært veldig koselig å treffe andre på "samme" alder.

Jeg er ikke så mobil om dagen pga at bilen er på verksted og vi får den mest sannsynlig ikke igjen før etter jul. :/

Men jeg bor på Skedsmokorset og kan jo kaste meg på en buss.

Jeg er forresten 33 år, snart 34.

Skrevet

Jeg hiver meg også med om det er greit. Har et barn fra før er 30 år snart 31 og bor også på Skedsmokorset :-).

Skrevet

Hei igjen!

Så bra at det er flere som vil møtes :-) Jeg er tilgjengelig både dag og kveld, er forøvrig mobil og kan møtes nær sagt hvor som helst. Vi kan jo event avtale tid neste uke i tilfelle flere ønsker å hive seg med.

Skrevet

Jeg er også tilgjengelig hele dagen :)

Hadde vært kjempehyggelig å få til et treff.

Skrevet

Hei!

Jeg er 33 år, snart 34. Venter mitt 3. barn i mai. Flytter til Enebakk og har veldig lyst til å bli kjent med noen i nærheten!

Skrevet

Hei, jeg er desverre bortreist frem til og med den 7 desember, men treffes gjerne etter det om dere ikke får til noe før det :-)

:-) :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei igjen! skal vi sette opp et treff i Lillestrøm etter nyttår? Tiden går så altfor fort og det er en travel periode.

Skrevet

Kan ikke du legge det inn på BIM-treff da? Det er vanskelig å bli enig om en dag, alle har sine preferanser, så det er kanskje like greit å bare bestemme en dag og ta det derfra.. Bare litt tanker fra meg. :)

Skrevet

Hei igjen! Da setter jeg opp et møte på BIM-treff sidene etter nyttår :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...