Gå til innhold

UL i dag

Gjest Bjørnen Collargol

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

viste et bankende hjerte :)

Akkurat perfekt størrelse også 11,6 mm. Ikke store saken, men sterke hjerteslag som det skal være :)

Ny UL om ca 2 uker igjen.

Fikk forresten resept på Afripan, så nå får vi håpe at denne kvalmen gir seg :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hurra :o) en helt utrolig følelse :o)

Skrevet

Så flott !!! Det var gode nyheter.

Håper forresten kvalmen gir seg.Jobber du fullt nå?

Nå skal jeg lage hjemmelaget økologisk tomatsuppe med en dæsj fløte! Tenkte på fisk idag, men ORKET bare ikke tanken!!Yak!

Skrevet

Hærligt :)

Skrevet

Ååååå!!! Så fantastisk!! :):):) Gratulerer!! Håper jeg får se det snart og. :):)

Skrevet

Jeg jobber ikke fullt nei. Bare 80%, men kjenner at det er mer enn nok :P

Marit, legen på Ullevål, mente at det kanskje hadde vært best å være sykmeldt nå, men jeg har jo bare jobbet 1 uke etter at min permisjon uten lønn var ferdig. Dvs at jeg får ikke sykepenger nå, så jeg får prøve å holde ut.

FIkk jo noen piller i dag som jeg håper skal hjelpe da.... Reiser på et 3-dagers kurs i morgen og der blir det laaange dager. Dette MÅ jeg ha med meg så håper at det går greit i alle fall. Så får jeg bare vurdere fortløpende tenker jeg. Kanskje jeg må kaste inn håndkleet neste uke, men håper inderlig at jeg skal slippe det....

Skrevet

Gratulerer så mykje med det bankande hjertet! Det er så fantastisk å sjå! Så heldig du er som får kome til ny UL allereie etter 2 veker - god betryggelse. Sjølv skal eg på ny UL i neste veke når eg er 12 veker, og har byrja grue meg litt.

Er spent å høyre korleis du responderer på Afipran - gi ein lyd dersom det har god effekt - då skal eg jammen be om det eg òg - her er det mykje spying om dagen.

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye med vel overstått UL:-)

Så herlig:)

Skrevet

Åh så gøy. Jeg er så glad på dine vegne. Er jo helt fantastisk å komme på UL og se at hjertet banker.

Skal si det skjer saker og ting her inne for tida. Må jo bare følge med. Det er gøy når det lykkes for så mange. Håper jeg også er her igjen om ca et år.

Kos deg masse med spiren som vokser.

Klem fra

Skrevet

Så hærlig!!

Håper du har god effekt av Afipran:-)

Skrevet

Så bra! Gratulerer så mye. Håper kvalmen gir seg snart!

Klem

Skrevet

GRATULERER :-)

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye, BC!! Kjekt med rapport!

Skrevet

Tusen takk alle sammen, dere er så søte atte :)))))

Afipran funker faktisk veldig bra på meg, jeg tok ikke i går kveld og det angret jeg bittert på i dag tidlig kan man si :P

Jeg valgte å få de som stikkpiller faktisk. Jeg hater å svelge piller og siden jeg har problemer med at jeg kaster oppp valgte jeg det. Funker fint det altså selv om det ikke er så deilikat akkurat :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...