Gå til innhold

vinden1 -hvordan går det med deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner godt du begynner å bli lei og ser etter andre alternativer, men er jo fortsatt håp i denne rugeperioden. Mange som opplever akurat de samme symptomene både når de har testet negativt og positivt, så krysser fingrene litt til jeg:o) Har du merket noe bivirkninger av de andre medisinene du bruker denne gangen forresten?

Selv er jeg ganske rastløs etter å komme igang igjen. Er egentlig klar for å sette inn egg i disse dager, men var fullt denne uken på Riksen, så da må jeg bare smøre meg med tålmodighet og vente en stund til... Har holdt av plass neste syklus, men er redd julen kommer i veien... Isåfall blir det ikke innsett før i januar... Kjedelig å måtte vente når man føler seg klar!

Du får holde meg oppdatert de neste dagene. Håper virkelig du får en positiv test nå -det fortjener du virkelig! Masse lykke til:o)

Har du fått mensen? eller bare negativ test? Rugedag 11 kan jo være for tidlig og gir derfor ikke utslag. Hørt om de som ikke har fått positiv test før rugedag 15. Håper du tar feil i dine antagelser! Krysser fingrene for at det fortsatt er håp for deg jeg:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...