anonymmmm Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 jeg hadde eggløsning for tre dager siden, vi hadde sex på forhånd, den dagen og i går.. i går hadde jeg lyserosa blod etter sex når jeg var på toalettet å tørket meg... dette hadde jeg også i dag tidlig... noen som har opplevd dette eller hørt om det før?? Er meget kvalm i tillegg....
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 fler som har skrevet om lyserosa blod her inne! Tenk om det er pga egget fester seg da Du bør lese litt på hva de andre har skrevet på de andre trådene så finner du nok en som er lik din på toppen her et sted
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Setter pris på mange svar!!! det er en tråd om rosa blod
anonymmmm Skrevet 23. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2009 okai..tusen takk... men jeg har jo akkurat hatt eggløsning... kan vel ikke ha tegn så tidlig....???
MissMe*med*lillegutt Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Noen får litt blod i EL-slimet når de har EL.. Man skal visst være ekstra fruktbar da Lykke til =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå