Gå til innhold

Sunday 10. January 2010 kl. 12:00 på Peppes Torgalmenningen, BERGEN

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes i utgangspunktet det hadde vært hyggelig =) Må likevel se an hvordan det går videre, for er ikke så langt på vei ennå.. Litt redd for å være med når jeg ikke har nådd 12 uker, i tilfelle det går galt..

Annonse

• 3 uker senere...

Har kjempelyst til å være med, men er ikke sikkert om jeg klarer å få det til denne gangen. Har foreløbig termin 24/7 og gleder meg til å kunne treffes iallefall en annen gang. Godt nyttår og lykke til alle sammen. Kose dere masse.

jeg er med etter nådd 12. uke...hadde en ma i sommer så jeg er meget nøktern enda....har termin 4. aug. men skal følge med, var på mange treff med førstemann i 05.og vet at det er kjempe koselig=D

Annonse

Hei alle sammen!

Beklager feilopplysning om klokkeslett på BIM-treff på førstkommende søndag. Har reservert bord kl 13.00 i stedenfor kl 12.00 da Peppes åpner da. Håper like mange om ikke flere kan komme på dette tidspunktet. Gleder meg masse til å se små og store mager;)

hei, jeg kan heller ikke komme da formen er skikkelig dårlig, ikke sovet i natt er er i tilegg barnevakt til 15 så kan ikke forlate samboer helt alene her med 2 sure barn.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...