Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille bolla her driver og klorer seg selv - spesielt på magen og i skrittet når vi skifter bleie, men også på halsen og brystet av og til. Han har siden han var baby brukt en "klorende" bevegelse når han kjenner på ting eller tar på oss. Ut og inn med fingrene liksom.

Har tenkt på allergi, men han har ingen utslett på kroppen. Vi bruker bare milde vaskemidler og nesten aldri babysåpe i badevannet..

Noen som har vært borti dette? Det ser så vondt ut når han skraper seg opp, og det er jo nesten umulig å få klippet neglene ofte nok på ham!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er helt vanlig, mine gjør ihvertfall det. Det finnes sånne votter en kan bruke hvis han klorer seg til blods.

Skrevet

Glemte å si at han er 10 mnd da, så de vottene hadde nok blitt slengt veggimellom ganske kjapt altså! ;) Hvor gamle er dine?

Skrevet

Ja da ble det jo litt anderledes:) Mine er 4 mnd. Men jeg har en treåring som dreiv og klorte seg over alt lenge. Hadde ikke noe utslett og virket ikke som han klødde. Var bare han sin måte å "grafse" på alt han fikk tak i:)

Skrevet

Som det skulle vært min egen altså. Hun klorer veldig på mage og litt under navelen. Tror ikke hun klør. tror hun har oppdaget kroppen sin egentlig :)) hun er 6 mnd men har gjort sånn i flere perioder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...