Gå til innhold

Må vel være toppen av latskap å kjøpe ferdig taco-kjøtt i boks??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det på reklame her nå..

Ikke så den god ut heller...

Nei, skal man lage mat må man vel orke å steke kjøttdeig og tilsette litt krydder, syns jeg.

:)

Fortsetter under...

Skrevet

Synes den kjøttdeigen så litt ekkel ut. Den er kanskje god, men jeg hadde ikke kjøpt den..

Skrevet

Den er IKKE god. Ordentlig mos er det, når man åpner pakken.

Skrevet

ææææsj....

Ser skikkelig nasty ut.

Ja, ser faktisk skikkelig mosa ut. Overmosa og blanda.

Skrevet

Æsj, hvem er det som kjøper ferdig tacokjøtt egentlig?

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Hehe, latskap ja. Hvor lang tid tar det vel å steike en pakke med kjøttdeig og hive over noe tacokrydder da? Om man er skikkelig lat kan man til og med putte kjøttdeigen i en ildfast form og steike den i ovnen, så slipper man å gjøre noenting...=P

Og hva var det det kostet igjen, 360 kroner kiloet? Mener jeg hørte det. Isåfall er det jo helt horribelt!

Annonse

Skrevet

Og 10-15 år for sein ide? Hehe..

Spiser taco av og til ennå vi, men det er vel neppe den store slageren det var.

Synst den ser ut som kattemat på boks.

Skrevet

Tror de har problemer å selge den, for ser den selges utrolig billig innimellom. Prøvde en gang vi skulle ha taco fordi prisen var under halvparten av vanlig kjøttdeig og vi kunne jo prøvde.

Ikke var det noe særlig godt, og det tok like lang tid å varme opp som å steke vanlig kjøttdeig, så jeg skjønner ikke vitsen.

Skjer ikke igjen mao :P

Skrevet

den er vel ihjelhakka...ser sånn ut...og steke kjøttdeig er IKKE tidkrevende e vanskelig heller :D

Skrevet

Synes den ser så ekkel ut. Orker ikke tanken på å skulle spise noe slikt.

Er ikke mye jobb å lage taco, så tar meg tid til å steke kjøttdeig selv ja.

Lager også tacokrydderet selv. Namnam:)

Skrevet

helt hæslig, ser det har kommet bolognese-kjøttdeig også.. tror min italienske mann hadde tilta om jeg serverte det ;)

Skrevet

Jeg blir så kvalm av den reklamen, og den "Bolognesen" er enda eklere. Jeg hadde heller ikke tillatt den servert nei, og jeg er ikke italiensk engang (selv om jeg skulle ønske jeg var det noen ganger, he-he;)

Bolognese lager man jo så godt selv fra bunnen av, og ikke er det vanskelig heller.

Annonse

Gjest Mammamoms
Skrevet

Det er mange typer middager jeg bruker ferdigsaus på eller andre halvfabrikkat, men ferdig taco-kjøttdeig, NEI! Det er virkelig ikke store jobber og steke kjøttet og la det småkoke i 10 minutter med krydret mens jeg hakker opp grønnsakene.

Også må jeg bare få kommentere en annen her; Taco er ikke ut!!! I hvertfall ikke hos oss, ha ha! :-)

Skrevet

Tenkte det samme Teline. Tacokjøttdeigen smaker forresten ikke så veldig annerledes enn den man tilsetter selv. Mvh. Lat

Skrevet

He he ......til oss som har barn som ikke kan spise NOE snarmat så var ikke denne så ille...Når vi lager all mat fra bunnen av kan det være greit med denne lettvinte løsningen.....

Skrevet

Den selger ikke så bra nei. Selv på tilbud :)

Skrevet

Hehe, har prøvd den jeg og jeg ser ikke på meg selv som spesielt lat.

Men av og til er det supert med lettvinte løsninger. Men syntes ikke den var kjempegod, og kjøper den nok ikke igjen.

Er det så farlig å være lat innimellom da?

Skrevet

Ingen som tenker på at det finnes mange mennesker som er avhengig av sånne enkle løsninger? fjordland og ferdigstekt tacokjøttdeig er supert for eldre mennesker som ikke kan eller orker å lage mat selv, utviklingshemmede mennesker som bor alene, mennesker med andre fysiske og psykiske lidelser som er avhengig av enkle løsninger for å kunne bo alene.

Skrevet

Jeg kommer til og kjøpe den på fredag. Helt perfekt for oss, MEN vi pusser opp kjøkkenet og spiser kun det der kan varmes på grill og i mikroen :-)

Så den passer for noen

Skrevet

Akkurat det har jeg tenkt også.

Det tar jo 5 minutter å svi av en kjøttdeig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...