snappy Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Hei Jeg har hatt el slim nå i 5-6 dager. Er dette nomalt???
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Det kan jo være at kroppen din har forsøkt å få EL, men ikke fått det helt til og så prøver igjen... Er du sikker på at det er EL-slim? Kan være lubrikasjon, sædrester eller vanlig slim? Tester du med EL tester? Dersom du får positiv EL test får man vanligvis EL i løpet av 12-36 timer, når EL-testen blir negativ igjen, er vanligvis EL overstått... Lykke til da =) Klem fra
Solstråle + 3 :) Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 jeg hadde slim nå når jeg igrunn skulle ha mensen jeg.....det var myyyye mer slimete enn det jeg bruker og ha unde el......hvet ikke hvorfor...men mensen har enda ikke dukket opp...dag 43..
snappy Skrevet 23. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2009 Tusen takk for svar jenter. Har aldri testet med el-tester. Jeg trodde jeg hadde El for 2 uker siden og ventet derfor mensen i disse dager...men kanskje det er det du opplevde Solstråle, slim istedentfor mensen?! 8-9 uker siden sist jeg hadde mensen så VELDIG lange og ustabile sykluser. Tok en gr.test idag som var neg. Huff, irritertende dette her:(
towe_84 Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 jeg har hatt masse av el-slim i 4-5 dager nå, og er først i dag jeg har fått pos el-test..vet ikke om det er vanlig akkurat, men da er det hvertfall masse av el-slim der:)
Frk Marge Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 har hatt el-slim i 5-6 dager flere ganger jeg. andre ganger er det bare noen timer... det sise det er siste dagen du finner slikt cervixsekret at el inntreffer.
snappy Skrevet 23. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2009 ok, så det vil si at det er siste dag med med El-slim at jeg har el? Forstod jeg det rett??
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 23. november 2009 #8 Skrevet 23. november 2009 Fikk også el-slim og alle andre el-tegn før helga. Da var egentli IKM.. Dette skjedde også sist gang- Så begynner å undre meg på om kanskje jeg har lengre sykluser nå i.f.h til tidligere... Mye el-slim, sinnsykt ømme brystvorter og litt kviser (noe jeg alri har...) Nå har vi hatt sex hver dag siden første slim-dag så håper dette hjelper. Har t.o.m ligget med puta under rumpa nå Vært prøvere siden juni, så nå MÅ det bare klaffe! Har hatt en-to mnd uten skikkelig prøving, så nå er det på'n igjen! :-) Men når er det viktigest å ha sex, 1/2/3/4 dag med el-slim???
Frk Marge Skrevet 24. november 2009 #9 Skrevet 24. november 2009 ja det er den siste dagen... men man vet jo aldri hvor mange dager man har det... kommer an på når det er riktigest å ha sex. hvor levedyktige er mannens sperm fx - det vet du neppe? vi har satset på sex hver dag i den perioden, men tror det holder med annenhver dag for de fleste. men så prøvde vi 10 pp før det klaffet i sommer. tar ingen sjangser på å misse den ene dagen det kanskje går jeg da lol. håper det funker denne gangen også, vil helst IKKE få igjen mensen igjen etter utskrapningen for 4 uker siden.
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 24. november 2009 #10 Skrevet 24. november 2009 Ok. Vet ikke hvor levedyktige de er, nei. Vi er jo ett ungt, friskt par, så i den forstand skal vel alt være bra. Vet jo at det alltid kan være noe galt, men håper på at det ikke er det iallefall :-) Har jo ikke prøvd så utrolig lenge. kan vel gå over ett år før pillen er "ute" av systemet? Men men, får bare smøre meg med tålmodighet Har dessuten bestilt syden tur til juni, og om jeg blir gravid nå så er jeg omtrent 6 mnd på vei da, men lurer på om jeg KAN fly da?? Hmm, lure lure på alt så er ) Hvor gamle er dere da? Gikk du på pillen før du begynte å prøve? Kjekt å vite litt om andre sin situasjon også
snappy Skrevet 24. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 24. november 2009 Jeg har 2 barn. En på snart 6 år og en på 3 år. Jeg gikk på pillen i mange år, så det tok vel ca 1 år før kroppen fungerte normalt etter pilleslutt. Det er etter at jeg fikk barn nr 2 at syklusene mine er helt på ville veier. Jeg pleide å ha ca 6 uker mellom hver menstrasjon, men nå er det av og til 3 uker og nå har jeg ikke hatt den på 9 uker.....men har flere ganger el-slim på disse 9 ukene, og det synes jeg er litt rart! Jeg er 31 år. Lykke til jenter:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå