Gå til innhold

Da var lillesnupp 6mnd :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ja, tiden har gått veldig fort, men likevel så sitter jeg med en følelse av at den ikke har det heller. Disse 6mnd har vært de mest fantastiske mnd i mitt liv! Jeg ser tilbake ett år, og da lå jeg innlagt på kvinneklinikken med hypermesis. Det var en tøff tid, med flere slanger som førte både veske og næring inn i armen min. Jeg hadde nettopp fått se det lille knøttet mitt på ultralyd for andre gang, uke 13 og 6cm lang :) Jeg var altfor dårlig til å reflektere noe særlig over det, annet enn at det var en veldig god grunn til at jeg var så dårlig å hadde gått så altfor mye ned i vekt på så kort tid.

Det har skjedd så vanvittig mye på disse 6mnd, jeg føler meg komplett! Det handler om mine to elskede, og det er de som skaper min hverdag. Vi har vært veldig heldige med vår lille prinsesse, hun var med på en veldig fin fødsel som jeg over hodet ikke trodde var mulig, hun har sovet natten igjennom siden dag 2, hun skriker nesten aldri og smiler masse! Hun har virkelig gjort sitt beste for å veie opp et tøft svangerskap :)

Jeg ser virkelig frem til å følge med denne jenta vokse enda mer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :)) Da min ble 6 mnd tenkte jeg at det ene halve året hadde gått så utroolig fort.. Nå er det bare 2 mnd til så er hun året, ikke en baby lengre mao! Nå krabber hun i full fart, reiser seg overalt, og gjør "rampestreker" ;) Ikke den lille babyen som lå i mammas armer på sykehuset en kald vinterdag i Januar * Sukk* Man må virkelig bare nyte tiden så godt man kan :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...