Venter på vår 2 prinsesse<3 Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Hvis vi får en gutt har vi lyst til å oppkalle han etter hans oldefar Martinius, men vi vil ha dette som 2 fornavn. Liker også godt navnet Theo så vurderer Theo Martinius. Hva syntes dere om dette?
Vannmann35 Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Synes Martinius er et sjarmerende navn, og det klinger bra med Theo. Når det er sagt så synes jeg Theo er temmelig oppbrukt...
Venter på vår 2 prinsesse<3 Skrevet 23. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2009 Vet det er mange som heter det rundt om i Norge, men her vi bor er det ingen jeg vet om som heter det så da syntes jeg ikke det gjør så mye:)
Miranda C Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Theo er fint, men ikke Martinius. Misliker det sterkt! Theo Amadeus Theo Mathias Theo Christopher Theo Andreas Eller Theodor, og kalle han Theo
Venter på vår 2 prinsesse<3 Skrevet 23. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2009 Vi liker Martinius og har lyst til å bruke det fordi bestefaren til samboeren min heter det. Så lurer mer på om dere syntes Theo Martinius passer sammen:) Men takk for svar.
Miranda C Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Ja, ok Theo Martinius passer kjempebra sammen
Nyttårs barn Skrevet 25. november 2009 #9 Skrevet 25. november 2009 Siden du spør om meninger- jeg synes at dette navnet blir litt "over the top" Hva med kun Martinius, synes at dette navnet står best alene. Og ihvertfall ikke i kombinasjon med et moderne navn som Theo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå