Gå til innhold

noen andre som har begynt med sportsvogn?

Anbefalte innlegg

vårt lillegull som nå snart er 5 mnd har vokst ut av bagen sin!! vi får ikke både han og voksiposen nedi! så nå i helgen måtte vi bytte over til sportsvogn, og jeg synes dette var fælt, og at han var for liten!

men lillegutt stortrives!! den har full liggestilling, så han ligger jo helt fint nedi der. og det er ikke lenger en kamp for å presse han ned i! og dessuten har ryggen mange nivå oppover, så når han blir litt lei av å ligge kan vi ta han bittelitt opp og han er fornøyd igjen:)

vi har teutonia spirit s3, og vi hadde fashion bag til.

Fortsetter under...

oj, da er det vel en lang gutt du har? :)

vi har ikke begynt med sportsvogn enda nei, men vi har bugaboo vogn og bagen der er stor! :) deilig. men vi har enda ikke voksipose da, men lammeskinn og dyne/teppe. Blir nok trangere med voksipose.

Ja, har ikke målt eller veid han på en stund. Men han er stor ja!! Veier snart 10 kg (på badevekten hjemme) og er lang! Bruker 74 og 80 i klær!!

Vår bag var liten! Men jeg hadde heller ikke forutsett at jeg skulle få en kjempebaby:)

Vi også har begynt med sportsdelen. Fikk litt liten plass i lengden til trylla i vognposen. Da kunne hun isåfall ikke ha lue med dusk på for da klarte hun ikke ligge helt ned med hode ;oP

Lillemor er nok ganske lang (bruker 74) og baggen vår (citybag) er ikke så stor syns jeg. Men ble ikke så god plass i sportsdelen som jeg skulle ønske :o( Altså, god i lengden, men litt trang opp ved hode i bredden syns jeg, pga sideputene... Siden snuppa er magesover så ble det litt liten plass til armer. Meeen sikkert vanesak, når vi er inne så bytter jeg til baggen, den passer fortsatt uten vinterpose.

Så bra han trives og at det ordet seg så greit for dere!!

Vi er fremdeles i bagen... har tfk sin joggster twist som har en av de største bagene (av 3 hjullingene), i tillegg bruker vi str 62/68 enda så er nok ikke blandte de lengste her. =)

Hei, min på 4,5 mnd stortrives de gangene jeg triller med sportsvogn. Har to vogner så jeg bytter på, men det jeg ser er at han er mye mer fornøyd i sportsvognen. Han kan da ligge og se litt mer enn rett i himmelen.. Kjedelig og se rett opp... I går gikk jeg tur i en time og han lå bare og tittet, det kunne jeg ikke gjordt i bagen... Har Jane Slalom vogn.

Jeg syntes det og er litt tidlig men jeg tenker at han sover jo hele natten rett på ryggen så om han sover en liten time eller to i den så for det gå. Det er jo uansett bedre enn og sitte i babybjørn som vi da må gjøre hele tiden ellers. Nemlig en liten nyskjerrigper her i huset :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...