snuppelura-jente10 Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Dette er jenta som ikke gir opp. Fikk litt brunt utflod i går og tenkte at da kommer mensen sikkelig i dag, men her har det kun kommet noen dråper med blod ved dobesøk.. Tenker det kan være festeblødning?? Så dere som har hatt festeblødning, hvordan har den vært? Hadde ikke det sist jeg ble gravid, kan jeg få det denne gangen da? Og hvor mange dager etter EL fikk dere det? Hadde MA i august og ikke fått TR enda, så blir faktisk litt glad om mensen er tilbake også altså
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Har bare hatt festeblødning i 1 av 6 svangerskap, det var da på dag 23 i syklusen, testet positivt dagen etter, altså syklusdag 24. Mener det var ca 9 dager etter EL, dette var første svangerskap etter første MA, mistet jo denne spiren også =( Gjennomsnittet for festeblødning er vel 8-10 dager etter EL. Det var bare litt rødbrunt slim husker jeg - maks ett par dråper og så ingenting mer... Lykke til da =) Klem fra
Indigo 08-10-13 Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Jeg tror jeg hadde festeblødning da jeg ble gravid med gutten min. Hadde EL på dag 14 og ei lita blødning på dag 22, ca. 8 dager etter EL. Bløndingen var brun/rosa og snakk om litt spotting i truseinnlegget.. Ikke mye altså! Ellers hører det med at jeg ALDRI spotter uanset..! Mensen kommer når den kommer, for "fullt", aldri noe spotting i forkant.. Så lenge ingen TR er det håp:) Krysser fingra for at du er gravid, eller for så vidt får mensen snart tilbake. Vet hvordan det er å gå å vente i uvisshet. Fikk akkurat TR tilbake 6 uker etter exu..
snuppelura-jente10 Skrevet 23. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2009 Tusen takk for svar! Tror jeg hadde EL sist fredag og kom et par dråper i går, altså 9 dager etter EL. noen dråper i dag også. Begynner virkelig å få håp her jeg. Kommer det ikke mer i morgen så begynner jeg virkelig å tro at dette var festningsblødning. Hadde ikke det sist. Åååå så spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå