Gå til innhold

Dere med MA og utskraping

Carina har to små gull

Anbefalte innlegg

Blødde dere lenge etter utskrapinga?? Hadde dere noen smerter/murringer??? Lenge etterpå fikk dere tanta igjen??

Va til utskraping torsdag som var, fikk påvist en MA/BO. Var i uke 8, fosteret hadde gått tio grunne allerede i uke 4.

Blødde veldig lite etter utsprapinga, men nå er det begynt å ta seg opp igjen og jeg har litt murringer... Også litt redd for infeksjon...

Fortsetter under...

Hei! Så leit å høre at du mistet - vet hvordan det føles.

Jeg hadde en ma og utskrapning i oktober (uke 10 - fosteret hadde vært dødt siden uke 7). Blødde ganske mye i to dager, og så hadde jeg litt småblødninger i nesten to uker.. fikk mensen igjen etter nøyaktig 5 uker!

Jeg fikk plutselig veldig vondt i magen ca en uke etter utskrapning, og jeg var også veldig redd for infeksjon. Jeg ringte faktisk på gyn avd poå sykehuset, og der sa de at hvis smertene ble verre eller jeg fikk feber skulle jeg ringe igjen!

Er du bekymret så anbefaler jeg deg å ta en telefon - det hjalp meg i hvert fall! Håper du er tilbake til normalen veldig snart - og at vi sees på 1 .tri snart!! (jeg har el denne uka tror jeg, og håper håper håper det skal klaffe..)

Klem fra HopefullySoon (også 81 modell) :)

Takk for svar :)

Trist at det er så m ange som mister, men sånn er nå livet...

De murringene jeg hadde igår er nå borte... tenkte først det var eggløsning, men det stemmer ikke. Kan ikke få det så kort tid etter utskrapinga. Får bare kjenne etter om det blir mer smertefullt og om jeg får feber da ringer jeg gyn. Men idag føltes alt normalt ut.

Du får ha lykke til neste gang :) Håper spira sitter snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...