Lissi♥♥♥♥ Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Jeg tenkte å kjøpe den via nettet. Det kostet kr 65 pluss 320 kroner i porto!!!! Noen som har erfaring selv med at koppen er god for små babyer? Min 6 mnd gutt vil ikke ha vanlig tåteflaske lenger, så vi har et "drikkeproblem" mildt sagt. Full brystvegring og flaskevegring her i gården altså! Trenger en kopp som virker! Håper på svar (også lagt ut på skravle)!
magica og lille tryll ♡ Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Hmm 320,- i porto hørtes helt urimelig ut for meg... Jeg kjøpte en her om dagen i en lokal babybutikk til 99,- Har ikke prøvd den enda, men rista den over vasken og den lakk som en sil ut av tuten. Siden snuppa er novise når det gjelder drikking fra kopp (aldri tatt flaske og er 4 1/2 mnd) tenkte jeg det var kjekt å ha en med "antisøle-ventil" så kjøpte Avent magic cup med non-spill ventil i tillegg. Den var lett for henne å holde og sutte av uten at hele ungen ble klissvåt etterpå. Hvis du ikke har mulighet til å kjøpe Nuk sin learner bottle i butikk så kan jeg kjøpe en for deg å sende hvis du vil, så slipper du unna med ca 35,- i porto (eller hva det nå enn koster...) ;o)
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 23. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2009 Å magica fra lille tryll, du er så snill som tilbyr deg det;)) Men jeg er stor idiot og la ikke merke til denne skyhøye portoen før jeg hadde trykket meg ferdig gjennom hele kjøpegreia med kortet mitt og det hele. To kopper koster meg 440 kroner inklusive porto og alt. det verste er jo at koppen kanskje ikke virker så godt som jeg håpet! (du nevner bla søl..) Hvis ikke småtten drikker av disse "edle" koppene skal jeg prøve Avent magic. Men ikke kjøp fra nettet nei! mvh lissi
magica og lille tryll ♡ Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Kikka igjennom den testen igjen og så at Avent sin kopp fikk trekk pga lekkasje mens Nuk sin fikk pluss pga lite søl... Hehe helt omvendt av min erfaring med andre ord :oP Nå skal det være sagt at vi har prøvd Avent sin i tre dager, og Nuk sin bare er testa over vasken...
magica og lille tryll ♡ Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Åå så kjedelig! Jaja.. gjort er gjort og kjøpt er kjøpt :oP Det kan godt tenkes at gutten din blir kjempefornøyd med koppen. Bruk de med andakt.. hehe.. )
Nea og juniors mamma Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Gullet har begge koppene nevnt ovenfor og er like populære. Avent sin lekker imidlertid slik testen sier, men brukes bare med vann her i huset så da er det ikke så stort problem. Nuk-koppen var forøvrig den første som ble godkjent etter utprøving av det meste av flasker på markedet.
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 23. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2009 Krysser fingrene for at mine NUK-kopper til slutt blir til stor glede for både baby og mamma'n XXXXXX
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 23. november 2009 #8 Skrevet 23. november 2009 Har også vurdert NUK sin drikkekopp, fordi Lillegutt ikke forstår seg på Avent sine. Her lakk også Avent sin kopp, men det var fordi jeg brukte smokken til Avent-tåteflaska. Da ble det ikke tett. Jeg fant imidlertid drikketut til Born Free-flaska, og den er Lillegutt glad i. Bare så dumt at Treningskoppene til Born Free ikke er i salg mer.. Men dumt hvis NUK sin lekker da... Sikker på at du hadde satt alt riktig på??
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 23. november 2009 #9 Skrevet 23. november 2009 Jeg har også NUK learner bottle. Kjøpte den faktisk på Rema 1000. Har du sjekket om de har det i nærheten av deg? Og opplevde det samme som Magica- den lekker når man snur den opp-ned ja. Hullet i "smokken" er relativt stort, så syns det var litt merkelig at testen sier at den er dryppfri. Men tassen ser ut til å like den og smatter i vei og får jo i seg litt Vet ikke helt om han hadde skjønt at han skulle suge på den dersom det ikke kom et par dråper ut av den første gang Men er jo litt kjedelig om de slenger rundt på koppen og søler masse da
sørlandschips Skrevet 23. november 2009 #10 Skrevet 23. november 2009 Den testen er nødt til å være kjøpt og betalt!! NUK learner bottle er en DRIT KOPP!!! Vannet bare renner ut av den.Så jeg anbefaler ingen å kjøpe den.Philips avent koppen som det står om i testen at lekker litt er jammen Knall bra i forhold!! Så jeg anbefaler å IKKE kjøpe NUK koppen!!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 23. november 2009 #11 Skrevet 23. november 2009 Det er det som er det fine med drikketutene til Born Free-flaska. Tuten er i myk "gummi", og hullet åpner seg ikke så mye før tuten suttes på, så den lekker ikke veldig. Riktignok kommer det noen dråper ut når jeg snur den opp-ned, men det renner ikke ut. Ikke om jeg "mister" flaska i gulvet heller. Så jeg surfet litt, og fant faktisk treningskoppen på en dansk nettside! Så nå blir jeg to kopper rikere, og ca 300 kr fattigere... Så nå får jeg hamstre inn litt drikketuter fra babyshop
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 23. november 2009 Forfatter #12 Skrevet 23. november 2009 Jeg bor 2,5 mil fra nærmeste by, og lokale coopen har ikke NUK-koppen. Har sett etter koppen noen få steder i Sandnes uten å finne den, men nå har jeg dessverre bestilt to dyre kopper (dyr porto) via nettet.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 23. november 2009 #13 Skrevet 23. november 2009 Er jo ikke sikkert at de er så dårlige da, andre har jo vært fornøyd med dem har jeg lest her inne. Prøv de ut, og så kan du gi oss tilbakemelding på om du likte de eller ikke
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 23. november 2009 Forfatter #14 Skrevet 23. november 2009 Jepp - jeg er ved godt mot enda.. 5-10 dager levering, håper det går kjappt og ikke sent..(god natt;)
sørlandschips Skrevet 23. november 2009 #15 Skrevet 23. november 2009 Bruk pengene dine på noe annet vil jeg si..Bare en anbefaling.
Squirrel79 Skrevet 23. november 2009 #16 Skrevet 23. november 2009 Jeg vil komme med en forsikring om at jeg tror du har gjort det riktige med å kjøpe de. Vi er på kopp 2 av de nuk koppene som var testa på klikk.no og er kjempefornøyde! Grunnen til at vi er på kopp 2 er at jeg klarte å rote bort den første... Jeg tror det finnes to forskjellige tuter på disse koppene. en som drypper som bare det, og en som ikke drypper i det hele tatt. Ei i barselgruppa har førstnevnte og er fornøyd med det siden det da er lettere å drikke av den. Vi har den som ikke drypper, og er veldig fornøyde med den. Koppen er også veldig god å holde i, og lett å vaske. Vi har og avent koppen, og som flere skriver over her, så har jeg også erfaring med at den lekker.
Maia&Mathias <3 Skrevet 24. november 2009 #17 Skrevet 24. november 2009 Bare ett lite tips til dere som skal kjøpe Avent koppen... På Rema 1000 koster den 47,50 mot 89-99kr på barneforretninger!!!!!!!!!!!!! Så sjekk litt rundt før dere kjøper den... ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå