Gå til innhold

Må jeg til lege tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt x3 med CB forrige helg. Testet negativt x2 med CB digital nå. Men jeg har ikke blødd noe som helst.

Tror dere at jeg har noe inni meg da som jeg må ha hjelp til å få ut? :(

Eller var jeg aldri gravid? Jeg er jo fortsatt kvalm og det murrer og strekker i magen hele veien..

Takknemlig for svar... Dette ble en kjip morra gitt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

ja ville nok tatt en tlf til legen ham/hu vil nok ta en blod prøve for og se på hcg innholdet ditt...ring og hør.

jeg skal selv til legen på torsdag da jeg testet positiv torsdag som var og negativ på lørdag ,søndag og i dag morges. så ringte til legen og han vil ha meg inn på torsdag for en blodprøve....

og jeg hadde bare en positiv mens du hadde tre....

jeg ringte akkurat cb hvor hu spurte om jeg hadde ventet 19 dager siden jeg hadde ubeskyttet sex...hehe jeg er gift har jo ikkesex så skjeldent.

og jeg har ikke merket noe til spontan abbort da skal man vel begynne og blø....så da får vi se på torsdag...

ønsker deg masse lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Tusen takk for godt svar.. Må vel inn og ta blodprøve, er bare redd det blir utskrapning!. Har hatt 3 SA før, men aldri trengt noe hjelp til å få noe ut. Fått to friske barn i mellom da.

Åh, jeg ble skikkelig lei meg jeg.. Blir jo så tullete i hodet når man tester både positivt og negativt, hva skal man forholde seg til, jeg aner ikke hva som skjer her nå.

Her får man vel bare ta tiden til hjelp.. er såååå lei av tester nå.. dritt CB :)

Lykke til til deg også! krysser fingrene for oss begge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...