Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 7uker på vei, drakk ikke asså. men folk spurte meg om jeg var gravid og hvor langt jeg var på vei. Begynner å lure på om det kan være 2 inni her, har fått stor mage også, kan ikke skjule at jeg er gravid.

Noen som vett hvordan tvilling gravide er? får de stor mage fort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ikke mage såå fort men når den kom så ble den plutselig veldig stor:) MANGE mente det måtte være tvillinger, noe det jo ikke var.. vel,i den forbindelse snakket jeg med flere tvillingmødre, og ikke alle fikk mage spesielt fort. Ikke alle tvillingmødre får spesielt store mager heller, ei mente faktisk å ha hatt større mage med en i magen enn da hun bar på to i magen...

Så slik jeg forstår det så varierer dette også en god del, vil vel tro de fleste tvillingmødre får større mager enn andre, men finns unntak her også altså:)

Skrevet

Jeg fikk fort "gravidmage" med førstemann og kunne ikke holde den skjult lenger da jeg var 7- 8 uker på vei. Men, jeg veide 44 kg da jeg ble gravid (mao veldig tynn) og magen var de første ukene konstant oppblåst.Og når jeg er oppblåst ser jeg ut som jeg er høygravid;)

Så da så jeg rett og slett ut som jeg var 7-8 mnd på vei i uke 7-8. Hehe - alle trodde det var minst 2 der inne. Ryktene gikk, men det var bare en :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...