Gå til innhold

Hva vil dere beskrive som skjemmende "huslukt" når dere kommer hjem til noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg greier bare ikke lukten av trappeoppganger i gamle blokker/bygårder.

Eller kjellerlukt.

Eller sterk matlukt (mat fra andre kulturer) (NB Ikke rasistiskt ment,det er bare en matlukt jeg ikke greier)

Skrevet

Kattedo og sur røyk var det første som slo meg....hehe

Skrevet

Ikke veldig begeistret for å bli slått ned av lukten av (våt) hund. Blokkoppganger med søppelsjakter har heller ikke alltid så sjarmerende lukt

Skrevet

Kattedo som burde vært tømt og røyklukt for meg...

Skrevet

Og kjøkken med fem dager gammel vaskeklut som henger på vasken og stinker surt i hele rommet.

Skrevet

Søppelukt, og samme som HI- sterk matlukt fra andre kulturer!

Vet ikke hvorfor jeg synes det er så ille, er ikke rasistisk ment fra meg heller :-)

Skrevet

huff hadde helt glemt lukten av sur kjøkken klut.. :/ æsj . DET er ekkelt det.

Skrevet

Røyklukt og sur kjøkkenlukt.... lukt av hundepels er heller ikke særlig godt...

Skrevet

Illeluktende bad/toalett... FYSJ!!!!

Skrevet

Matlukt, men ikke fra andre kulturer. Norsk middagslukt er det verste, og det virker som noen aldri lufter.

Badlukt, fuktige bad som ikke er vaska.

Skrevet

Røyk. Fikser ikke innrøyka hjem, skjønner ikke at noen orker å leve sånn.

Skrevet

Har jobbet noen år i hjemmesykepleien og da er man jo inne i mange hjem. Og de værste hjemmene å komme til er der hvor det blir røkt inne. Å sånn "gammel mann" lukt. Mennesker som ikke har dusjet på 14 dg og knapt skiftet truse på den tiden. Fysj, det lukter ille.!!

Skrevet

ja gammel mann lukt :(

men synes dere ikke at det kan lukte lin sånn,hva skal jeg si : H-melk hjemme hos eldre mennesker?.. usj.

Skrevet

helt klart røyk lukt og gjerne når de prøver å kamuflere med duftlys,ugh..

ellers søppel og svettelukt.

liker heler ikke trappoppgang lukt i blokk.lukter mugg

Skrevet

Bleiebøttelukt! (snille dere som har slik, det stinker selv om dereikke merker det selv!)

Liker heller ikke lukten av fisk, røyk osv.

Gjest Mammamoms
Skrevet

RØYK!! Fysj og æsj... Unnskyld meg, meg jeg synes det er helt grusomt :/

Det lukter ikke godt når det ligger bæsjebleir i bøtta på badet, det kan jeg kjenne selv også, he he.

Også er det heller ikke så deilig å bli møtt av en gang som stinker av sure, våte sko.

Skrevet

Hmm ja det er flere. Lukten av søppel for at søppla ikke er tømt. Samme på badet. Lukten av bæsj for at man ikke orker kaste bæsjebleiene. Våt hund er en vinner ja, har hund selv og nesten så jeg ikke greier hunden på disse dagene. BLÆÆÆH.

Men innestengte hus som aldri luftes og sur røyklukt er der verste!

Skrevet

Alva- hva gjør du med bleiene da??

Skrevet

Gamle-hus med gamle mennesker i, sterk svettelukt, røyklukt, skittent bad, hund, kjeller og utenlanske matlukter....

Skrevet

Klarerikke helt å sette ord på det. Men har en "veninne" som det lukter skikkelig ekkelt hos uansett hvor hun bor. Og hun røyker ikke inne.

Vet ikke helt hva det er bare generelt skittlukt kanskje? Lukten er kraftig og minner kanskje om lukten av folk som ikke vasker seg for ofte og klær som har vært glemt i vaskemaskinen en uke før de ble hengt opp å tørket???

En gang hun flyttet inn på ny hybel luktet det sånn etter bare 2 dager, så vet ikke hva som gjør det. Må være en lukt som sitter i tingene hennes.

Æsj.

Skrevet

Tåfis fra svette sko..

Røyklukt

Gammel dames parfymelukt

Fårikal

Skrevet

Værste jeg vet er lukten av uvaska hår, harsk lukt. Æsj!

Så må uvaska dameskritt ispedd litt urinlekasje trone som nummet to over svette og bæsjelukt fra toalett.

Og ja.. Det kan sette preg på et helt hus!

Skrevet

Man kaster bleiene i slike sorte hundeposer og så rett i søpla:)

Her har jeg kastet bleiebøtta etter forferdelig lukt:s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...