Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har tidligere lagt ut en annonse her og har fått veldig respons på den.

Jeg har 3 dagbarn nå i tillegg til min egen datter. De er fra 9 - 16 mnd. Så det er fint om barnet ditt er i samme aldersgruppe. Helst over 1 år...

Jeg har hatt alle på fulltid men nå viser det seg at 2 av barna har fått barnehage plass 2 dager i uken. Jeg har derfor ledig en fulltids plass hos meg. Men ta gjerne kontakt dersom du ikke trenger fulltid men bare ser etter noen som kan passe barnet ditt noen få dager ;)

Vi bor i en liten hybel på Tinnheia. Barna sover ute i vognene sine siden jeg desverre ikke har plass til reisesenger. Det har gått veldig fint. De står i ly for vind og regn.

Jeg trives godt sammen med barn og har jobbet i barnehage som deltids ansatt/ ringevikar siden 2005. Jeg har også jobbet i SFO. Og har attester og referanse som "sommer"dagmamma/ barnevakt.

Jeg har tatt barne og ungdomsarbeider på folkeuniversitetet.

Det var egentlig meningen at jeg skulle begynne å jobbe igjen i barnehage. Men jeg fikk ingen barnehageplass til jenta mi. Jeg fant heller ingen dagmammaer jeg følte passet (det var kun 2 stk som svarte på alle annonsene jeg hadde ute). Bestemte meg derfor for å bli hjemme lengre. Og det er noen jeg ikke har angret på!

Jeg trives kjempe godt som dagmamma. Tidlligere når vi "bare" var 3 barn var vi mye ute på tur. Det er litt vanskelig å komme seg rundt nå, men vi har bygget en stor terrasse utenfor som barna ser ut til å trives godt på. Her har vi også laget en liten sandkassa som er blitt veldig populær!

Om du ikke har noe imot den lille plassen vi bor på, men om du ser etter en dagmamma som vil passe på barnet ditt som om det var mitt eget. Vennligst ta kontakt.

Det er veldig greit om du sender meg en sms eller mail :)

[email protected]

Mobil : 92 43 25 77

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141026859-ledig-dagmamma-i-kristiansand/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...