Gå til innhold

Hvor lang TID trenger man i Køben sånn ca?

Anbefalte innlegg

Tenker på ifht fra man lander og frem til man flyr ut igjen, eller tar bussen hjem igjen. Dere med erfaring....hvor mange timer må man ha til rådighet? Skal på CFC for første gang neste eggløsning, som mest sannsynlig er på en søndag.

Har sjekket fly og det lander i køben 10.40. Buss hjem igjen går kl 13.45 eller 14.15...hvis ikke går ikke buss hjem igjen før kl 22. Og det blir leeeenge å vente:) Rekker jeg det fint med å ha 3 timer.?..med å komme meg til CFC fra flyplassen, inseminasjon, og deretter komme meg fra CFC til der bussen går fra...eller blir tiden knapp? Har jo ikke lyst å løpe heller:)

Hva er deres erfaringer?

Fortsetter under...

hei! vi tok fly en gang og kjørte den andre. tar du fly, kan det nok akkurat på grensen med tre timer. vi tok toget fra flyplassen og til nørreport og gikk derfra. tilsammen tok det ca en time hver vei inkludert litt venting. i tillegg tar det rundt en time på stork med alt.

jeg hadde vurdert å reise ned kvelden før og overnatte for da kan du få tid tidlig på morgenen, men det avhenger jo også av eggløsningen.

eventuelt kan du ta tog/båt.

uansett lykke til

Hei

Hva med å ta buss til og fly fra?

Et par ganger har jeg tatt nattbussen fra Oslo til Køben. Jeg har hatt time ca kl 9 (ikke søndag). Da har jeg tatt fly tilbake ca 10.30-45. Sist reiste jeg med Norwegian. På veien til Køben hoppet jeg av på Kastrup, sjekket inn, spiste frokost, tok toget til Nørreport og så buss til Nørrebro.

Reiser man med SAS kan man jo sjekke inn via sms.

På CFC trenger du ikke beregne lang tid til selve insemineringen, 5-10 min.

Tror ikke man kan få time nøyaktig når man ønsker det slik at du bør ta det i betraktning når du planlegger reisen din.

Lykk til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...