Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Tulla fikk en nydelig brodert adventskalender til jul ifjor hvor man skal lage pakker for hver dag, og vi vil jo gjerne bruke denne i år. Men, nå sliter jeg litt med å finne på hva vi skal legge i kalenderen. Hun har ikke begynt å spise noe særlig godterier, så det er ikke aktuelt, og så skal jo ikke disse små ha ting som er altfor små da. Så da lurte jeg på om noen har noen gode tips for hva vi kan bruke...?
nick_342104 Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Tegnesaker hårspenner/strikk tannkost tannkrem vaskeklut(sånne harde firkanter som løser seg opp til klut i vannet) badesåpe duplo(kan deles opp i flere gaver) penklær(om hun trenger nye til jul) mandarin el rosiner pepperkakeformer kjevle bakeforkle strømpebukse generelt ting hun trenger som dere likevel hadde kjøpt til henne kan puttes i kalenderen syns jeg.
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 23. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2009 Her var det jo mange kjempegode tips, tusen takk! Det gjelder rett og slett å tenke litt annerledes :-)
nelliik m/blå & rosa Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Jeg skal også ordne adventskalender til min lille. Her blir det rett&slett en boks med 88 mega blocks fordelt i 20 gaver ;D Og de resterende 4 dagene, lørdager + julaften, får han noe godt! En liten eventyr-melkesjokolade, en liten kinder-sjokolade, et lite rør med smart og en liten eske med frukt-sjokolade Og det blir jo selvfølgelig også hele lørdagsgodteriet Etter å hatt en felles adventskalender med mine søsken hele livet, broderte mamma en egen til meg da jeg var 17 år og flyttet hjemmefra Og på den skal jeg henge opp pakkene til lille blå! Blir første gang jeg ikke får adventskalender, så da blir det den Lille blå er jo bare 13,5-14,5 mnd i desember, og så er jeg student, så er derfor jeg ikke gjør adventskalenderen noe mer spennende enn disse klossene som han kan samle i boksen sin for hver dag Han har noen slike fra før uansett, og de elsker han å bygge oppå hverandre. Tror min blir bra jeg Lykke til med din!
2SmåTroll Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 her kjøpte jeg en eske med duplo lego som jeg delte opp og pakket inn. Eldstemann får litt andre ting. Litt større og forstår mer, så der ligger det alt fra strikk, blyanter til film.
Desembernisse Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 I fjor fikk snuppa på 4 mnd bokstavene i navnet sitt. Disse hengte vi opp på rom døra hennes:) ellers kan man kjøpe: "tryllevaskekluter" - som folder seg ut i vann refleksbamser for å ha på sekk, vokg, klær små badeskum figurer små bøker pluss klær ol som de trenger uansett. Storebror får feks nytt slips like før jul i kalendergave 22.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #7 Skrevet 30. november 2009 eg har kjøpt bademaling,farge til vatnet i badekaret,refleksdyr,trylle vaskekluter...tatt ei dropseske og delt den i 3. lepsyl til snuppa,str.bukser/sokker/truser til gutane,kinder sjokolade,så på julafta får dei noko ekstra stort.... vanskeligere når det er 3 stk som skal ha gaver. nokre dager får dei ein ting kvar,nokre dagar ein ting på deling,...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå