MC81 Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Hei Jeg har i lengre tid spådd her inne. Det har nå blitt slik at jeg har egne problemer og vanskeligheter i livet mitt. Dette gjør at jeg nå har bestemt meg for å ta en pause fra spåing her. Jeg beklager til alle som venter på en spådom fra meg. Det er slik at når man har egne problemer så kan dette overskygge det man skal se på. Jeg kommer nok tilbake om ikke så lenge og skal da si ifra til dere slik at dere som venter skal få deres spådom. Jeg ønsker dere alle lykke til videre!
Gjest Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Hei du, masse lykke til til deg også, skal se ting blir bedre snart og for å være ærlig så er det nok alltid godt med litt pauser fra spåing her for å fokusere litt på seg selv og sitt ))))) ta godt vare på degselv og dine nå og ha en strålende jul!!! stor varm klem fra meg!!
Hedda39 Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Hei MC:) Ro ned du,... vi kan jo snakkes her uten at vi behøver å spå. Kjenner jeg er sliten av det selv,.. og da blir man ikke spes treffsikker heller,... vi fokuserer kanskje mer på andre enn oss selv,.... ( pga all spåing;))Nå er det tid for å være litt ego og tenke på seg selv,.. bare vent vi har spire snart vettu,... Stor klem til deg!!!
MC81 Skrevet 23. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2009 Hei Aurora Det er klart vi kan snakke her uten å spå. man blir veldig sliten av spåingen, det suger energi ut av en og hvis man ikke har så my å gå på fra før så kan det bli vaneklig, og da også mye feil. kjenner jeg nok må være litt ego nå ja! Håper så velidg at det snart blir spire til oss snuppa!! Klem!!
Hedda39 Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 ja vi må snart klaffe nå,.... bare så dumt at jeg ikke fant el denne mnd,.. Får bare give løs på ny pp,.. og heller prøve å koble ut... bare kose seg!! Må øve meg på det jeg tror jeg,...!!! Får bli litt ego begge to,... Klem igjen...
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Hei MC! Bra du kutter ut spåingen for en stund og tenker kunn på deg og dine! ) Men koselig å ha deg her inne allikevell om du ikke spår! ) Klem!
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 kjære mc81 først vil jeg si gobedring og plei deg selv masse, håper du får det bedre snart. ikke tenk på alle du skulle ha spådd eller ikke, det er mye arbeid og som du sier dreger masse energi. skal se at du blir bedre på null komma niks:) stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå