Gå til innhold

Gaar det an aa ha kynnere allerede naa?

Anbefalte innlegg

Jeg plages med hva jeg vil beskrive som kraftige "mens-smerter" hele dagen. Det varer i 30 sekunder av gangen og flere ganger i timen.

Kan dette vaere kynnere? Gaar det an saa tidlig?

Har vaert paa ultralyd og alt ser normalt ut...

Hadde det vaert mens-smerter ville jeg nok tatt smertestillende, men vil ikke spise det hele dagn naar jeg er gravid.

Fortsetter under...

Tja, det er vel bare livmora mi som tar igjen for all treninga jeg ikke faar meg til aa gjoere... :)

Syntes jo det e litt tidlig, men kanskje bare greit aa vite at jeg kommer til aa vaere super-trent naar jeg skal foede... :)

• 3 uker senere...

Hvis livmora blir hard (du kjenner magen blir hard over området der livmora er, da er det kynnere) Jeg har et barn fra før og er 16 uker på vei nå, har begynt å få kynnere ved raske vridninger i senga olikn. Men kynnere skal ikke kjennes ut som menssmerter, de er ikke vonde i det hele tatt, men kynnere med smerter kalles egentlig rier når du nærmer deg fødsel..

Vist du har vondt er det nok livmor og fester som strekker seg. Har hatt mye av det eg. Kynnere kjenner meir ut som magen blir stram ei lita stund og så blir den slakk att. Nett som ein bles ein ball veldig opp, og så slipp ein lufta ut att.

Annonse

Har vært på ferie så har ikke fått sjekka BIM i det siste, men takk for svar alle sammen. Det har faktisk gitt seg en del nå, så det var nok bare strekking... Mamma mener jeg er blitt stor allerede, så livmora har vel utvidet seg veldig... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...