Gå til innhold

Tilbake her etter ma..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja så var jeg her igjen da.

Hadde utskrapning 23.20 og mestruasjonslignende blødning 10.11. Bare 1,5 dag med blødning, men jeg håper syklusen er i gang igjen. I så fall er jeg ikke langt unna EL nå:-)

Lykke til alle sammen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff dette var veldig leit å høre! Føler veldig med deg og vet hvor vondt dette er følelsesmessig.

Jeg skjønte ikke helt de datoene, men 1,5 dag med blødning er ikke unormalt. Det betyr nok bare at gyn har fått med seg det meste og at utskrapningen var vellykket.

Det kan være at syklusen din er litt klusset til etter MA, det er helt normalt. Hvor langt var du på vei da utskrapningen ble gjort?

Dess kortere man er på vei, dess fortere er man tilbake i syklus vanligvis i alle fall.

Sender de varmeste klemmer til deg!

Skrevet

Hei Maddemor, takk for koselig svar :-)

Jeg var 8+4 (den 5.10) da jeg fikk vite at det hadde stoppet å utvikle seg ved ca uke 6, og utskrapningen ble gjort da jeg var 11 uker (den 23.10). Jeg gikk veldig lenge og ventet før jeg fikk utskrapning.

Var på UL en uke etter inngrepet, og da så gynekologen et egg på vei ned, så jeg hadde visst eggeløsning allerede da.

23.10 Utskrapning

31.10 Gyn ser egg på vei ned i eggleder

10.11 Menslignende blødning, bare 1,5 dag

Hvis dette stemmer, skal jeg ha IKM ca. 8. desember,,,selv om den første syklusen etter utskrapning var litt rar:-)

Jeg ser du har opplevd mye selv, håper det går bra med deg!!

Klem tilbake

Skrevet

Hvis jeg husker riktig så hadde vi ma omtrent samtidig... Fikk utskrapning 14/10, hadde ganske normal mens 8/11 og tror kanskje jeg har EL nå!! Godt å være i gang igjen med prøving:) Masse lykke til!

Skrevet

Hei!

Ja det var omtrent samtidig:-) Og jammen har vi ikke EL samtidig også! Godt å være i gang igjen.

Krysser fingre for deg at det klaffer allerede i denne pp!!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...