Cathreen Skrevet 22. november 2009 #1 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg bruker Volvat og ble sist satt igang med Provera for å få menstasjon, og den kom på dagen hvor jeg da skulle starte pergo 5 mensdag. og skulle ha samleie dag 10, 11, 12 og 13 (skulle jeg også hatt det oftere andre dager enn dette??) for etter dette var vi helt utmatta psykisk, med at vi måtte for vi måtte... Og EL test disse dager var også negative, har vært ganske lagt nede og nå er tanken en vandlig tanke i løpet av hverdagen...gårdet, går det ikke blir sliten og graviditetstest er negativ. Alle rundt meg som har små , eller venter klager og syter av følgene....jeg kommer til å ta kvalme og nattevåk som 1premien!! Blir irritert av å høre på dem, skikkelig - sorry meg. vet ikke om noen kjenner seg igjen?eller om det er bare meg. 4 uker siden mensen (og tenk jeg har jo ikke peil da det gjelder slike ting, ille) venter bare at den skal komme. og hva gjør jeg om ikke, han sa den sku komme (ikke lett å nå gjennom volvats telefon.) Er det slik at mensen må settes igang igjen?? og hvordan skal oppfølging etter pergo være?? har nemlig ingen....fikk beskjed ta første kur, blir du gravid da blir alle glade, hvist ikke får du mensen og starter dobbel pergokur....men da må jo mensen komme....sukk fortvila de LUXE! og blir jeg ikke gravid på andre pergokur blire LAP. ser at flere har hatt maaaange pergokur prøve runder....trudde ikke det var så bra. Å mange runder er vandlig da?? Har nesten bare løst å legge meg på benkan og svia de dumme cystene, små er de men virkelig et stort problem, fysisk og psykisk. Håper neon klan hjelpe meg, er så trist og frustrert, takk for alle svar uansett! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141025854-skal-i-gang-med-andre-pergokur-dobbel-men-mesen-kommer-jo-ikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå