Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Bringebær. Kjøper poser med frosne bringebær, noen ganger tiner jeg dem, andre ganger suger jeg på de når de er frosne. Skal jeg skikkelig flotte meg har jeg fløte på Bringebær er sunt, året rundt!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Jeg tenker nøtter eller mandler.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Man spiser jo ikke nøtter eller mandler når man er på lavkarbo. Det er lite matvarer man finner så mye karbohydrater i som man gjør i nøtter. Vi snakker 600 per 100 gram. Nei, jeg tror nok du skal holde deg til frukten ja og lykke til videre med dietten. Det kan nok virke hardt, men det er så absolutt verdt det
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #6 Skrevet 22. november 2009 Er vel kalorier du tenker på... Men det er MASSE karbohydrater i frukt, og kanskje i bær også?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #7 Skrevet 22. november 2009 Steker osteskiver i micro i ca 6 min slik at de blir helt sprø, dypper i rømmedipp. (Dette bruker jeg som tacoskjell når vi har taco hjemme) Macadamia nuts Frosne bør som jeg knuser med stavmixer og blander med krem. Sukkerfri skjokolade. Baconcrisp
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #8 Skrevet 22. november 2009 FEIL. FEIL FEIL! Man spiser nøtter på lavkarbo, men det er forskjell i karb mengde så dette må man skjekke IKKE frukt, inneholder masse sukker og sukker er ikke lov på lavkarbo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå