fostermor*stolt mamma* Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 etter 7 år er jeg endelig biologisk mor!!!! fødselen tok ca 3 timer fra det virkelig kom igang og på 5 pressveer var vår lille ingeborg ute:) 3605 gram og 50 cm lang:) gråter konstant av lykke og har aldri vært så forelsket i mitt liv!!! takker gudene og klinikk hausken for at vi er lykkelige foreldre til to vakre barn:)
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Har ikkke ord ! GRATULERER !
Rose69 Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Så fantastisk, fostermor*stolt mamma* Hjerteligste gratulasjoner! Endelig var du i mål! Stor klem
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 GRATULERER så utrolig mye!!! Ja det er faktisk slik at man blir hodestups forelsket i den lille som endelig kommer i ens liv! Nyt tiden masse
Phoenix1 Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Så fantastisk.....(tørker tårer....)....for en lykke!!!!! :):) Gratulerer så mye!!! KLEMMER
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 Hei fostermor*stolt mamma* Gratulerer så mye med jenta di. Er det ikke en fantastisk følelse. Tenk at det snart er 6 mnd siden jeg fikk mi lille jenta. Uff, tida går så altfor fort. Du må nyte lille Ingeborg. Veldig fint navn. Godt å høre at alt gikk bra med deg. Klem fra
tromsøjenta Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 Gratulerer! Jeg måtte grine litt da jeg leste dette lykke-innlegget:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå