Gå til innhold

postiv test på torsdag og negativ på lørdag

maysa 1979 ter 3 okt

Anbefalte innlegg

jeg har hormon spiral og hadde tnekt til og ta den ut ganske snart...for vi hadde så og si bestemt oss for og få barn nr 4 ...jeg har vært litt uvullig fordi jeg har pleid og få sterk svangerskaps kvalme og blir innlagt osv...

men så hadde jeg gått og vært trøtt en stund og litt små uggen tenkte at jeg brygga på noe i disse tider.. så sa en vennine du er ikke gravid da ,,,jeg slo det fort vekk men tenkte meg om og kjpte meg en test ....den var positiv så hjem og ga den til min kjære og kjente det kribla av glede ...av en eller annen grunn så fant jeg ut påm lørdag at jeg ville ta en test til og den var negativ ...begge clear blue...så i dag kjøpte jeg tre tester to quick respons og en cb....tok de to qr og begge var negative ...arg altså...skal ta den cb på morningen i morgen og håper seff at den er positiv og om ikke er det bare og bestille lege og få ut spiralen for nå er jeg i baby modus...

og må avbestille time på gyn pol for legen sendte raskt en henvisning da hun fikk rede på at testen var positiv....

er det noen andre her som har opplevd noe av det samme???

Fortsetter under...

hei igjen da var testen blitt tatt og den var negativ og snakket med legen og han vil ha meg inn på torsdag for en blod prøve.....det må nok ha vært en feil med den første testen...og fikk time til 4 des for og ta ut spiralen så da får vi se hvor lang tid det tar......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...