lille_luna Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Jeg har termin 25. des, men det er vel snakk om å sette meg igang før hvis kroppen tillater det... Noen som kan se når lille tulla vil se dagens lys? Jeg sliter generelt med høyt bt, og er veldig stor. Kommer fødselen til å gå bra? Det vil vel ikke ende i ks? Setter veldig pris på om noen vil ta seg tid til å ta en titt. 090679 På forhånd takk
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Heihei.. Dette kommer til og gå kjempe bra føler jeg, trur hun kommer litt føre termin men ikke sånn alt for lenge før, noen dager en uke kanskje..
lille_luna Skrevet 30. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2009 Dytter denna litt jeg... ;-)
Gjest Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 holder fortsatt en knapp på 17.desember på deg jeg... tror du slippr unna keisersnitt, og føler du får en fin fødsel, selv om jeg mrker at du harlitt angst iforhold til om dette går bra. tenk positivt, så kommer det til å gå bra
lille_luna Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2009 Tusen takk :-D Jeg er så spent! Har veldig høyt bt... 160/107 og jeg tåler ikke btsenkende medisinen de vil gi meg, så derfor lurer jeg ekstra
lille_luna Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2009 Jeg blir satt igang 7. des :-)
lille_luna Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2009 tulla mi kom 7. des kl 21.43. fødselen varte bare i snæve 4 timer fra første ri, men siden hun var så stor, revner jeg og fikk 4 graders rift. Måtte operere rett etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå